۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۷۷۰۶۵
آیت الله نوری همدانی:

دشمنان اهل بیت با بهره گیری از رسانه در پی تخریب اسلام ناب هستند

دشمنان اهل بیت با بهره گیری از رسانه در پی تخریب اسلام ناب هستند
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروز دشمنان اهل بیت(ع) بیش از هر زمان دیگر با بهره مندی از رسانه و نوشتن جزوات در پی تخریب اسلام ناب هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه گفت: امروز دشمنان اهل بیت(ع) بیش از هر زمان دیگر با بهره مندی از رسانه و نوشتن جزوات در پی تخریب اسلام ناب هستند و با القاء شباهت می خواهند افتخارات ما را زیر سؤال ببرند بر این اساس باید افرادی كه متخصص هستند و از نظر فقاهت و در نظر گرفتن سیر تاریخی مطالب به این شبهات پاسخ دهند.

وی با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه و محتوای بلند آن این نكته را متذكر شد كه شارح این كتاب بلند از نظر فقاهت و داشتن ادبیات در سطح بالا باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به خاطراتی از آیت الله بروجردی و اهمیت ایشان به صحیفه سجادیه ابراز کرد: شخصیتی كه در این عرصه وارد می شود باید همانند علامه امینی كه قهرمان علم و قلم و بیان بوده باشد كه دیدیم چگونه در الغدیر با سند و با در نظر گرفتن سیر تاریخی از حضرت علی علیه السلام دفاع کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تشكر و تقدیر از بنیاد صحیفه سجادیه این كار را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این هجمه های فراوانی كه در كشورهای غربی به ساحت مقدس رسول اكرم دارند را تأسف بار دانسته و تاكید كردند باید پاسخ این اهانت ها داده شود.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مرتضی وافی گزارشی از عملكرد بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه ارائه کرد./841/

ارسال نظرات