۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۶۷۷۶۳۳
تازه‌ترین اثر وحید جلیلی منتشر شد؛

عبور وحید جلیلی از سینمای سانسور

عبور وحید جلیلی از سینمای سانسور
کتاب «عبور از سینمای سانسور؛ تأملاتی در فیلم سازی غیرطبیعی ایران» به‌تازگی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب وحید جلیلی با عنوان «عبور از سینمای سانسور» منتشر شد. کتاب «عبور از سینمای سانسور؛ تأملاتی در فیلم سازی غیرطبیعی ایران» به‌تازگی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

وحید جلیلی منتقد فرهنگی و هنری و مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، در کتاب پیش‌رو درباره وضعیت غیرطبیعی در فیلم‏سازی ایران سخن گفته است. این‌کتاب از یک مقدمه و ۱۵ نوشتار و گفتگو تشکیل شده است.

عناوین بخش‌ها و نوشتارهای این‌کتاب عبارت‌ است از: مسئلۀ سینمای ایران؛ پیوند ژنرال ازهاری و سناتور مک کارتی!، سینمای دینی؛ اما کدام دین؟!، معناگرایی یا آرمان‌گریزی؟!، چالش عبور از سینمای سانسور، انفعال و باندبازی، جشنواره شاه سلطان حسینی، آنفولانزای سیمرغی در جشنواره فیلم های فجرانسوی، قواعد استثنایی، حقیقت برو گم شو!، کلیشه شکنی کلیشه ای، منطقه ممنوعه و «لوکیشن‌ها»ی گمشده، سینما به مثابه انرژی هسته‌ای، بازگشت عباس و سراغ خانه کدخدا.

ارسال نظرات