۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۷۹۹۳
عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم تأکید کرد؛

اهداف انتخاباتی؛ پشت پرده مذاکرات وین

اهداف انتخاباتی؛ پشت پرده مذاکرات وین
حجت الاسلام غفاری فر راستی آزمایی چندساعته لغو تحریم‌ها را بی معنا دانست و گفت: این اقدامات در راستای دستیابی مجدد اصلاحات به قدرت در انتخابات ۱۴۰۰ طراحی شده است.

حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به مهلت راستی آزمایی چند ساعته رفع تحریم های آمریکا در مذاکرات وین، گفت: سفیر فرانسه در مصاحبه ای اعلام کرده که سعی خواهیم کرد برجام را قبل از انتخابات ایران احیاء کنیم و همچنین ظریف در مصاحبه ای گفته که درصدد بوده تحریم هایی که در دوران ترامپ گذاشته شده، لغو کنیم، در حالی که وی به رفع تحریم هایی که باید طبق برجام برداشته شود؛ اشاره ­ای نکرده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات وین و بازگشت مجدد به برجام در فرصت باقیمانده دولت، با اهداف انتخاباتی صورت گرفته، ابراز کرد: این مسائل نشان می دهد که برای تیم غرب زده دولت دین،  اقتصاد، خاک، شرف، جان مردم و امنیت ملت مهم نبوده و در خوشبیانه ترین حالت، منافع چندین صد نفر از آقازادگان برای آنها اهمیت دارد.

حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه دولتمردان و مذاکره کنندگان اصلا به دنبال احیای منافع ملت ایران نیستند، افزود: سند 2030، احیای برجام و مذاکرات مجدد و سیاست های دوگانه دولت در مسأله کرونا، در راستای دستیابی مجدد و کسب قدرت اصلاحات در انتخابات 1400 بوده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مکرر رهبر معظم انقلاب بر رفع تمام تحریم ها از سوی غربی ها، بیان کرد: راستی آزمایی چند ساعته لغو تحریم ها از اساس بی معناست و از نظر حقوقی و عرفی هیچ جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام غفاری فر اظهار کرد: مگر تحریم های بی رحمانه علیه ایران چند ساعته گذاشته شد که راستی آزمایی لغو تحریم ها چند ساعت و چند روز طول بکشد؟

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) ابراز کرد: برای راستی آزمایی صحیح رفع تحریم ها، ابتدا باید قطعنامه هایی که علیه  ایران در سازمان ملل صادر شده، لغو شود و همچنین مجلس سنای آمریکا اعلام کند که تمام تحریم های علیه ایران برداشته شده و باید رییس جمهور آمریکا آن را به طور رسمی امضا کرده و به ایران و جهانیان ابلاغ کند.

حجت الاسلام غفاری فر با بیان اینکه  مسیر و گام هایی که دولت غرب زده بر می دارد، به گونه ای بوده که حکم قتل سیاسی خود را صادر کرده، گفت: اصلاح طلبان با قتل اقتصادی، سیاسی و امنیتی ملت در انتخابات 1400 مجالی برای به قدرت رسیدن دوباره در نظام اسلامی را  نخواهند داشت./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
وحید مهاجرنژاد
United States
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
دولت اعتدالیون مگربجز راه اندازی صف های طویل مرغ، روغن و برنج و دیگر کالاهای اساسی در این اواخر کار دیگه ای هم انجام داد؟
0
0
کریم
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
قبل از اینکه کار از کار بگذره باید سریعن از اژانس خارج شویم . تمام این جنایت ها زیر سر آژانسه .
آزانس هم ابزار دست اسرائیله
0
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
بخدا حوصله نمونده برامون، همش حرف.. کدوم مصلحتیه که ما نباید همین فردا تیم غرب زده دولت رو کنار بذاریم و اسراییل رو با خاک یکسان بکنیم ..گفتیم اقتصادمون خرابه عوضش امنیت داریم، اقتدار داریم . چی شد پس؟
0
0