۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۷۸۳۶۶
آیت الله ناصری:

حرکت فزاینده و رو به جلوی کشور را نباید به خاطر مذاکره متوقف کرد

حرکت فزاینده و رو به جلوی کشور را نباید به خاطر مذاکره متوقف کرد
نماینده ولی فقیه در یزد با بیان اینکه حرکت فزاینده و رو به جلوی کشور را نباید به خاطر مذاکره متوقف کرد، گفت: برای حفظ هیمنه و اقتدار خود باید در مسیر ولایت قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در یزد در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به آیه شریفه «يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلًا سَدِيدا» گفت: ما باید از گفت‌وگوهای بی پایه و اساس و انتشار مطالب و شایعه هایی که نسبت به آنها اطمینان نداریم خودداری کنیم.

وی بر لزوم توجه افراد به سخنان خود به ویژه در ایام انتخاباتی تأکید کرد و ادامه داد: در فضای انتخاباتی باید همواره نسبت به سخنان و گویش های خود توجه داشته باشیم تا مبادا سخنانی را نقل کنیم که بی پایه و اساس بوده و فضای کشور را ملتهب کند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه حرکت فزاینده و رو به جلوی کشور را نباید به خاطر مذاکره متوقف کرد، خاطرنشان کرد: برای حفظ هیمنه و اقتدار خود باید در مسیر ولایت قرار گرفته و یکپارچه بوده و منسجم باشیم.

نماینده ولی فقیه در یزد بیان کرد: ما باید در مذاکرات برجام همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند پایداری و مقاومت داشته باشیم؛ آمریکا بنا ندارد تحریم ها را بردارد و به ما اجازه دهد که به قدرت و اقتدار دست پیدا کنیم، از این رو ما باید در راستای قوی شدن با قوت حرکت کنیم و با استقامت تحریم ها را بی اثر سازیم.

وی در ادامه نکاتی را پیرامون انتخابات پیش رو متذکر شد و عنوان کرد: کسانی که می خواهند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند باید پیش از کاندیدا شدن با خودشان فکر کنند و اگر طرح های کاربردی برای حل مشکلات دارند به میدان بیایند.

آیت الله ناصری ابراز کرد: مردم نیز باید در عرصه انتخابات بصیر باشند و اصلح را انتخاب کنند و بدانند که دشمن می خواهد آنها را از آینده کشور نا امید سازد؛ وارونه جلوه دادن حقایق، مأیوس سازی، آدرس غلط دادن و مواردی از این قبیل از جمله مباحثی است که دشمن در عرصه انتخابات دنبال می کند.

امام جمعه یزد همچنین با بیان اینکه امروز مسؤولان باید به شرارت های صهیونیست ها پاسخ درخور و شایسته دهند، تأکید کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم به وسیله فضای مجازی به میدان آمده است، از این رو ما نیز باید این فضا را علیه خودشان به کار بگیریم./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ترکاشوند
Netherlands
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
برای واژگون کردن اساس یک مملکت ، هیچ وسیله ای ظریف تر و مطمئن تر از کاهش ارزش پول رایج نیست...

تنزل ارزش پول رایج ، تمام نیروهای پنهان اقتصادی را در راستای نابودی به کار می گیرد ! و این عمل را به گونه ای انجام می دهد که حتی یک نفر از میلیون ها نفر نیز متوجه آن نمی شود...

جان مینارد کینز
اقتصاددان برجسته انگلیسی
0
0