۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۸۵۱۵۴

فاز جدید خرابکاران برای ایجاد خشونت در تجمعات خوزستان + فیلم

فاز جدید خرابکاران برای ایجاد خشونت در تجمعات خوزستان + فیلم
خوزستان - اغتشاشگران با هدف به انحراف کشیدن و برهم زدن اعتراضات مردمی، دست به تیراندازی به ناجا و مردم با هدف کشته‌سازی و ایجاد خشونت در خوزستان زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، از آغاز اعتراضات و تجمعات مردمی در استان خوزستان که به دلیل مشکلات ناشی از کم‌آبی شکل گرفته‌ است، دست‌هایی درصدد بودند تا مطالبات مردم را به انحراف کشانده و با ایجاد خشونت در این اجتماعات، مانع از شنیده شدن مطالبات بحق مردم خوزستان و باز شدن گره کم‌آبی این استان شوند.

حرکات فتنه‌انگیزانه که ابتدا در فضای مجازی دنبال می‌شد ، کم‌کم وارد فاز میدانی شد به نحوی که پای تیراندازی‌های مشکوک به تجمعات باز شد. تیراندازی‌هایی که دو قربانی نیز گرفت.

بر همین اساس اغتشاشگران در تجمعات شب گذشته خوزستان با هدف به انحراف کشیدن و برهم زدن اعتراضات مردمی، دست به تیراندازی به ناجا و مردم با هدف کشته‌سازی و تخریب اموال عمومی و ایجاد خشونت در خوزستان زده‌اند. 

تیراندازی رگباری خرابکاران در خوزستان

تعداد بازدید : 1

ناجا تلاش کرده از نفوذ تروریست‌ها و اغتشاش‌گران به صفوف اعتراضی مردم جلوگیری کند.

تیراندازی رگباری خرابکاران در خوزستان

تعداد بازدید : 2

بر اساس شواهد میدانی، گروهک تروریستی الاحوازیه عامل اصلی به خشونت کشیده شدن تجمعات مردمی در استان خوزستان است.

تلاش گروهک تروریستی الاحوازیه برای به خشونت کشیده شدن تجمعات در خوزستان

تعداد بازدید : 2

این گروهک طی سال‌های گذشته تعداد زیادی از هموطنان را در عملیات‌های تروریستی به شهادت رسانده‌اند. حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلّح در اهواز که در شهریور 97 انجام شد و شهادت تعدادی از مردم از جمله زنان و کودکان را به‌همراه داشت، از جمله اقدام‌های تروریستی این گروهک به‌‌شمار می‌رود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
اینها سر در آخور آمریکا دارند الاحوازیه رو میگم.
1
0