۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۹۶۴۲۶
آیت الله مرتضوی شاهرودی در دیدار وزیر اطلاعات:

اقدامات آقای رئیسی سبب جلب اعتماد مردم شده است

اقدامات آقای رئیسی سبب جلب اعتماد مردم شده است
استاد حوزه گفت: اقدام آقای رئیسی در واردات واکسن گامی موثر برای حل مشکلات بود، بنابراین لازم است کارهای این چنینی انجام شود تا اعتماد و حسن ظن مردم برگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی ضمن آرزوی توفیق برای وزیر، پست وی را بسیار حساس و مهم دانست و گفت: امنیت کشور زیربنای همه امور و کارهاست و اگر امنیت نباشد اقتصاد هم پیشرفت نمی کند.

استاد عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر حسن سابقه حجت الاسلام والمسلمین خطیب، برای وی آرزوی تداوم خدمت کرد و ضمن اشاره به آیه بلد امین، بیان داشت: اگر در پی تحقق بلد امین هستیم باید شخص وزیر و همه نیروهای تحت امر وی دست به دست هم دهند تا با تلاش و کوشش شبانه روزی امنیت کشور را تامین کنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به فرمایشات و تاکیدات فراوان امام راحل پیرامون خدمت به مردم گفت: انقلاب ما برپایه مردم شکل گرفته است بنابراین لازم است همه مسئولان با همدلی و اتحاد در رفع مشکلات مردم کمر همت بسته و تلاش کنند.

وی افزود: درکارها با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار تمام سعی و تلاش خود را برای تامین آسایش مردم به کار بگیرید.

آیت الله مرتضوی شاهرودی بیان داشت: باید کاری کنیم که اعتماد مردم به نظام روز به روز بیشتر شود و امید در دلهای آنها نسبت به حل مشکلات ایجاد شود.

وی با تقدیر از شخص رئیس جمهور در واردات واکسن گفت: کار آقای رئیسی گامی مهم و موثر در راستای حل مشکلات بود بنابراین لازم است کارهای این چنینی انجام شود تا اعتماد و حسن ظن مردم برگردد.

در پایان وزیر اطلاعات هم گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این سه ماه در راستای تامین امنیت مردم و اهداف نظام در داخل و خارج کشور ارائه داد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
ایکاش هر چه زودتر گشایش های اقتصادی صورت پذیرد
0
0