۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۶۹۰
صبح چهارشنبه خونین در بحرین؛

گلوله باران میدان اللولوه توسط نظامیان سعودی/ زنان و کودکان بسیاری مجروح شده اند

خبرگزاری رسا ـ نظامیان سعودی و بحرینی، صبح امروز میدان اللولوه را محاصره کرده و به گلوله باران این منطقه پرداختند که طی آن سه نفر شهید و ده ها تن که جمعی کثیری از آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند مجروح شدند.
قتل عام مردم بحرين حمله به ميدان اللولوه بحرين حمله به ميدان اللولوه بحرين حمله نظاميان سعودي به مردم بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، در حمله مشترک نظامیان اشغالگر سعودی و بحرینی به تحصن کنندگان در میدان اللولوه منامه که صبح امروز رخ داد سه نفر شهید و ده ها تن از شهروندان بحرینی مجروح شدند.

نظامیان سعودی، صبح امروز در این جنایتی هولناک، میدان اللولوه که محل تجمع معترضان به رژیم آل خلیفه است را محاصره کرده و با تیراندازی مستقیم به سوی مردم که زنان و کودکان نیز در آن مکان حضور داشتند سه تن را شهید و ده ها تن را مجروح کردند.

بالگرهای رژیم نیز به طور مداوم در حال هدف قرار دادن شهروندان است و شاهدان عینی از آتش گرفتن خیمه های معترضین خبر داده اند.

نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه نیز با محاصره و تیراندازی به سمت مرکز درمانی السلیمانیه از ورود و خروج آمبولانس ها ممانعت کرده و پزشکان برای مداوای مجروحان اقدام به برپایی چادرهای پزشکی صحرایی کرده اند.

خبرهای رسیده از شهر ستره و روستاهای بحرین نیز حاکیست که بالگردهای رژیم به بمباران منازل پرداخته و اوضاع در این روستاها به شدت بحرانی است.

همه راه ها و جاده های اصلی منامه توسط نیروهای سعودی بسته شده و همه خطوط ارتباطی نیز قطع شده اند./980/گ

ارسال نظرات