۰۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۰۱۳

درس خارج فقه آیت‌الله نوری همدانی هشتم فروردین ماه از سر گرفته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: درس خارج فقه این مرجع تقلید پس از پایان یافتن تعطیلات نوروزی و بازگشت این مرجع تقلید از سفر به کشور تانزانیا از روز دوشنبه هشتم فروردین ماه از سر گرفته می شود.
آيت الله نوري همداني
وحید نجف زاده مسؤول دفتر حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: درس خارج فقه این مرجع تقلید از روز هشتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: حضرت آیت‌الله نوری همدانی پس از پایان یافتن تعطیلات سال جدید و بازگشت از سفر پنج روزه به کشور تانزانیا، درس خارج فقه خود را از سر می گیرد.

نجف زاده در خصوص زمان و مکان برگزاری درس خارج حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفت: درس خارج این مرجع تقلید بعد از تعطیلات نوروز هر روزه از ساعت 11 صبح رسمی با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

مسؤول دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی ابراز داشت: این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود به تبیین بحث حکومت و ولایت فقیه می پردازد.

گفتنی است، همزمان با پایان یافتن تعطیلات نوروزی دروس خارج فقه و اصول مراجع تقلید از ششم فروردین ماه با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه علمیه در مسجد اعظم قم آغاز شده است. /924/ت302/ج
ارسال نظرات