۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۴۵۳
با حضور در تجمعات اعتراض‌آمیز؛

طلاب حوزه‌های علمیه خواهران جنایات بحرین را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب مدارس علمیه خواهران در شهرهای مختلف کشور با حضور در تجمعات اعتراض‌آمیز نسبت به جنایات آل خلیفه در بحرین اعتراض کردند.
تجمع بانوان طلبه
به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب خواهر در این تجمعات که همزمان با تجمع بزرگ طلاب و فضلا برگزار شد، با سردادن شعارهای مختلف انزجار خود را از اعمال حکام بحرین و عربستان در کشتار مردم بحرین اعلام کردند.

در تجمع‌های خواهران طلبه نمایندگان ولی فقیه در استان‌های مختلف به ایراد سخن پرداختند و در سخنان خود به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم بحرین را محکوم کردند.

طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در تجمعات خود پلاکاردهایی حاوی سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از مردم بحرین نیز حمل می‌کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع‌ها با سردادن شعارهایی از قبیل «مرگ بر آل خلیفه»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «آل خلیفه پست، آمریکا را نوکر است» کشتار زنان و کودکان بحرینی به دست نظامیان بحرینی و عربستانی با همکاری و حمایت آمریکا را محکوم کردند.

این تجمع در شهر قم با حضور مراجع تقلید همراه بود و در آن آیت‌الله سیداحمد خاتمی به سخنرانی در ارتباط با فجایع رخ‌داده در بحرین و برخی کشورهای عربی پرداخت.

حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور امروز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 به منظور شرکت در تجمعات اعتراض‌آمیز تعطیل شده بودند.

در تجمعات اعتراض‌آمیز علاوه بر طلاب، اساتید، مدیران و کادر حوزه‌های علمیه خواهران نیز حضور چشمگیری داشتند. /901/د102/ص
ارسال نظرات