۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۵۱۷
امام جمعه رشت:

دنیای استکباری غرب از احیای مجدد تمدن اسلامی نگران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت و استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای حرکت های ضد انسانی در بحرین را محکوم کردند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در گیلان و نماینده عالی دولت در استان با صدور بیانیه ای حرکت های ضد انسانی در بحرین را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: اسلام دین برابری و برادری و حضرت محمد خاتم الانبیاء (ص) پیام آور رحمت و مهربانی برای همه جهانیان است که خداوند در قرآن مجید می فرماید «وَ مَا اَرْسَلْنَاکَ اِلَّا رَحْمَهً لِّلْعَالَمینَ» ولی متأسفانه دنیای اسلام در ماهه ای اخیر شاهد حرکت های غیر انسانی و ددمنشانه دشمنان و ناظر مصائب جانکاه و ویرانگری ها و صحنه های فجیعی از کشتار شیعیان مظلوم بحرینی است که بدست عده ای جنایت کار به پشتوانه و حمایت استکبار جهانی به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: دنیای استکباری غرب که از احیاء مجدد تمدن اسلامی و عالمگیر شدن اسلام ناب محمدی(ص) نگران شده اند دست های ناپاک خود را به خون انسان های بی گناه آلوده اند، مسلمانانی که تنها جرم آنها دفاع از عقاید الهی و احکام اسلامی در مقابل سلاطین و حکام جور و خودکامه است.

این بیانیه می افزاید: حمله نظامی و کشتار مردم بی دفاع برای سرکوب بیداری اسلامی در لیبی و ایجاد فتنه و آشوب در بسیاری از کشورهای اسلامی، مخالفت با گروه ها و جریان های اسلامی، تهدید و ارعاب مردم بی پناه نمونه هایی از اقدامات قدرت های زورگو همچون آمریکا، اسرائیل و سرسپردگان آنان است.

در چنین اوضاعی که هر روز شاهد قتل عام، ترور و جنایات مردمان بی دفاع و مظلوم در اقصی نقاط جهان هستیم جای بسی تأسف است که مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت مردان به ظاهر مسلمان برخی از کشورهای اسلامی خود را به تغافل زده و قتل عام مردم مظلوم و شیعیان بحرین را نادیده انگاشته و سکوت اختیار کرده اند.

در پایان این بیانیه آمده است: اینجانبان ضمن محکومیت این جنایات ضد انسانی از همه مسلمانان جهان می خواهیم در برابر این جنایات هولناک سکوت نکنند و به هر زبان و بیان که می توانند مخالفت خود را ابراز نمایند تا شیعیان بحرین و مسلمانان تحت ظلم و ستم بدانند که تنها نیستند و دعا کنند در ظل توجه حضرت ولی عصر (عج) مردم بیدار، آگاه و مسلمان بحرین بر دشمنان دین الهی پیروز و همچنین با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری این بیداری و آگاهی منجر به جهانی شدن اسلام شود و انشاءالله وعده خدای بزرگ، نصرت و غلبه مسلمانان نزدیک است./950/د101/س
ارسال نظرات