۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

شناخت معانی انتظار و مهدویت راهکار ترویج این فرهنگ است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با تأکید براین که شناخت معانی انتظار و مهدویت می‌‌تواند بهترین راهکار برای ترویج این فرهنگ باشد، خاطرنشان کرد: عدم شناخت در این خصوص سبب بروز مشکلات و آسیب های بسیاری خواهد شد.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری امروز در جمع روحانیان مستقر این اداره با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را برای تضعیف فرهنگ مهدویت به کارگرفته اند، گفت: رشد و گسترش فرقه انحرافی نقشه شوم دشمنان برای منحرف کردن جامعه از رسیدن به ارزش های مهدوی است.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه نیازمند شناخت صحیح مفهوم انتظار است، خاطرنشان کرد: تبیین مناسب جامعه منتظر زمینه ترویج این فرهنگ اصیل را فراهم می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با تأکید براین که شناخت معانی انتظار و مهدویت می‌‌تواند بهترین راهکار برای ترویج این فرهنگ باشد، خاطرنشان کرد: عدم شناخت در این خصوص سبب بروز مشکلات و آسیب‌های بسیاری خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی، خدا محوری، دین محوری و عدالت محوری را از مهم‌ترین شاخصه های جامعه منتظر اعلام کرد و گفت: اگرجامعه ای دارای چنین ویژگی های بارزی باشد از جوامع دیگر خود را متمایز کرده است.

وی با بیان این که در جامعه منتظر همه فعالیت و برنامه‌ها باید مطابق با قرآن واهداف آن باشد، خاطرنشان کرد: انسان هایی که در چنین جامعه ای زندگی می کنند، افرادی با تفکر و اندیشه های متعالی و الهی هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، با اشاره به این که ارزش‌های مهدوی باید به گونه‌ای تأثیر‌گذار در سطح جامعه نهادینه شود، بیان داشت: ترویج و نهادینه‌کردن این ارزش‌ها می‌تواند در تبیین صحیح فرهنگ مهدویت درجامعه تأثیرگذار باشد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متولیان دینی و فرهنگی وظیفه سنگینی درجهت تقویت فرهنگ اصیل مهدوی در جامعه برعهده دارند، خاطرنشان کرد: همه تلاش های در سطح کشور باید در جهت تبیین ارزش‌های مهدوی صرف شود.

وی به وظیفه مبلغان در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: مبلغان باید با اطلاعاتی مناسب در جهت تقویت اندیشه های مهدوی در جامعه اسلامی تلاش کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که نهادینه شدن اندیشه مهدویت درجامعه سبب رشد و بالندگی آن در حوزه‌های مختلف می‌شود، گفت: متأسفانه عامل بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ناشی از عدم توجه مناسب به اندیشه‌های والای مهدوی است./950/پ202/س
ارسال نظرات