۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۴۵۶

سلسله جلسات اخلاق کاربردی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز از برگزاری جلسات هفتگی تفسیر موضوعی قرآن کریم و اخلاق کاربردی با شروع سال جدید دراین دانشگاه خبر داد.
نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه
به گزارش خبرگراری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام سعید علیزاده هدف از برگزاری این جلسات را در راستای ارتقای سطح آگاهی دانشگاهیان نسبت به معارف اسلامی، فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی شرکت کنندگان با اخلاق و سیره کاربردی ائمه اطهار(ع) اعلام کرد.

وی گفت: این جلسات در طول هر هفته جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم در روزه های زوج و در روزهای فرد جلسه اخلاق کاربردی در دانشکده های دانشگاه تبریز برگزار می شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با بیان اینکه جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم از سال 89 در این دانشگاه آغاز شده است، یادآور شد: از بدو شروع این جلسات تاکنون 35 جلسه در دانشکده ها و مسجد این دانشگاه برگزار شده است.

به گفته وی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تبریز به تمامی شرکت کنندگان در این جلسات هدایای فرهنگی اهدا می شود.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه با بیان اینکه این جلسات با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود، گفت: با توجه به ضرورت آشنایی بیشتر با احکام کاربردی به زودی سلسله نشست هایی در دانشکده های دانشگاه تبریز در این ارتباط برگزار خواهد شد./935/د103/س
ارسال نظرات