۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۳۴۳
آیت الله طبرسی:

آل سعود و آل خلیفه از دین خارج شده اند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با محکوم کردن اهانت آل سعود و آل خلیفه به مساجد و سوزاندن کلام الهی، تأکید کرد: این دو رژیم نامشروع با این اقدامات مذبوحانه خود از اسلام و دین خارج شده‌اند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز استان، تبعیت از ولایت وفقیه را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: هیچ کس حق ندارد از این تکلیف سر باز زند.

وی با تأکید براین که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درهر زمان و مکانی برای همه و در هر مقام و منصبی فصل الخطاب است، خاطرنشان کرد: ولی فقیه مرکز ثقل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه موظف به تبعیت از ایشان هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تبعیت محض از ولایت و رهبری را تنها را سعادت و رستگاری دانست و بیان داشت: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که براساس ولایت فقیه پایه گذاری شده، پرچمی جز پرچم ولایت و رهبری نمی شناسیم.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ولایت و رهبری در سه دهه اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بحران های متعددی رهایی داد، افزود: تبعیت از ولی فقیه همواره عامل نجات ما از بحران وفتنه است.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری به فتنه های سال 88 اشاره کرد و با بیان این که روشنگری ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری آتش فتنه های دشمنان کینه توز انقلاب را در آن مقطع خاموش کرد، بیان داشت: اگر حضور ونقش آفرینی رهبر معظم انقلاب نبود به طور حتم دشمنان مشکلات متعددی را برای کشور ایجاد می کردند.

امام جمعه ساری، ولی فقیه را عامل اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور مقتدر ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی مرهون هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده ولی فقیه درمازندران، دوری از ولایت و رهبری را عامل انحراف دانست و خاطرنشان کرد: تجربه سی ساله انقلاب ثابت کرد، هر فردی که بخواهد که از ولی فقیه زمان خود فاصله گیرد به انحراف کشیده خواهد شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز همه دشمنان انقلاب به نقش تأثیرگذار و بی بدیل ولی فقیه در نظام اسلامی اذعان دارند، تصریح کرد: نظام سلطه همه تلاش خود در سال های اخیر برای تضعیف جایگاه ولایت و رهبری به کار گرفت، اما با هوشیاری و بصیرت ملت ولایت مدار کشورمان ناکام ماند.

وی با تأکید براین که امروز وظیفه همه در برابر ولی فقیه تبعیت محض است، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت رهبری به یقین سعادت و تعالی ما را در پی خواهد داشت.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نظام همواره به دنبال اختلاف و تفرقه در کشور بوده و هستند، تأکید کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی باید هوشیار باشند تا دشمن سوء استفاده نکند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به در پیش بودن 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری، به جایگاه علمی و اخلاقی این شخصیت برجسته اشاره کرد و گفت: استاد شهید مطهری فردی روشنفکر و علم گرا بود.

آیت الله طبرسی، زمانشناسی، جهان بینی و جامعیت را از جمله مهم ترین خصوصیات بارز شهید مطهری دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه معلمان کشورمان باید این روحانی والا مقام را الگو خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان این که آموزش و پرورشی بر محور دین مدنظر امام راحل و شهید مطهری بود، گفت: مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت باید تلاش کنند معنویت و فرهنگ دینی که از جمله منویات مقام معظم رهبری نیز است در آموزش و پرورش نهادینه شود.

امام جمعه ساری همچنین به ادامه جنایت های آشکار در بحرین از سوی رژیم آل سعود آل خلیفه اشاره کرد و افزود: علیرغم همه این اقدامات ضد انسانی هیچ مجمعی در دنیا در برابر این جنایت ها واکنشی مناسب صورت نداده است.

آیت الله طبرسی با محکوم کردن اهانت آل سعود و آل خلیفه به مساجد و سوزاندن کلام الهی، تأکید کرد: این دو رژیم نامشروع با این اقدامات مذبوحانه خود از اسلام و دین خارج شده‌اند و در زمره کفار قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، هرگونه سکوت و تسامح در برابر این جنایت ها و هتک حرکت ها را خیانت آشکار به اسلام و امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بر همه ملت های مسلمان دنیا واجب است برای دفاع از شریعت محمدی قیام کنند و به میدان بیایند.

وی با بیان این که کشورهای اسلامی به ویژه بحرین و لیبی به قتلگاه مسلمانان بی گناه و حق طلب تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود آل خلیفه دیگر آبرویی برای خود در میان کشورهای اسلامی به میان نگذاشته اند. /950/پ201/س
ارسال نظرات