۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۳۴۷
آیت الله شبستری:

دشمنان از درک عشق مردم ایران به رهبر انقلاب اسلامی عاجز هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که دشمنان از درک عشق و علاقه سرشار مرم ایران نسبت به رهبر فرزانه انقلاب عاجز هستند، گفت: مسؤولان نظام بایستی قدر این مردم را بدانند و همواره خود را پاسخگوی مردم و رهبری بدانند.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: دشمنان از درک واقعیات موجود در ایران عاجزند، چراکه از هر راهی برای فتنه انگیزی وارد می شوند.

وی با بیان اینه مردم ایران حول محور ولایت، وحدت و انسجام دینی و ملی خود را به رخ دشمنان کشیده اند، خاطرنشان کرد: جنجال رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان مبنی بر وجود حاکمیت دوگانه در ایران ابلهانه و راه به جایی نخواهد برد، به عبارت بهتر استکبار جهانی این آرزو را به گور خواهد برد.

آیت الله شبستری با اشاره به اصل 57 قانون اساسی جمهوری اسلامی تصریح کرد: تمام اختیارات رهبری نظام طبق این اصل مشخص کرده و بر اساس آن منویات و رهنمودهای رهبری فصل الخطاب تمام جریان‌ها خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمنان از درک عشق و علاقه سرشار مرم ایران نسبت به رهبر فرزانه انقلاب عاجز هستند، گفت: مسؤولان نظام بایستی قدر این مردم را بدانند و همواره خود را پاسخگوی مردم و رهبری بدانند.

امام جمعه تبریز ولایت مداری ملت ایران را رمز عزت و اقتدار آن در طول 32 سال گذشته دانست و ادامه داد: جلو افتادن و یا عقب ماندن از راه ولایت، انحراف و گمراهی را به دنبال دارد، از این رو بایستی همواره در سنگر ولایت حضوری فعال و تاثیرگذار داشت.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری سخنان خود شهید مطهری را الگویی ماندگار برای معلمان ارزیابی کرد و اظهار داشت: آن شهید بزرگوار انقلابی تمام عیار و ذوب شده در ولایت فقیه بود، از این رو منحرفان خود فروخته و غافل تحمل این چنین شخصیت متفکر را نداشته و اقدام به شهادت ایشان گرفتند.

وی تصریح کرد: شهید مطهری بنا به مقتضیات زمان با مساله افراط و تفریط و افکار التقاطی مبارزه و اندیشه های ناب اسلام اصیل را بیان کرد، امروز نیز افکار ارزشمند آن شهید بزرگوار راهگشای بسیاری از مسائل عقیدتی کشور است.

آیت الله شبستری با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان خاطر‌نشان کرد: وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم باید در گزینش معلمان مدارس و استادان دانشگاه دقت کافی و لازم به خرج دهند.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته کارگر خاطر نشان کرد: آرمان جهاد اقتصادی با توجه ویژه به قشر زحمت کش کارگر محقق می شود، البته نباید از مسائل فرهنگی کارگران غافل بود./935/پ201/س
ارسال نظرات