۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۶۹۶
پژوهشگر حوزه علمیه:

عربستان از ایجاد انقلاب اسلامی بحرین هراسناک است

خبرگزاری رسا ـ معاونت تبلیغ و اعزام موسسه آینده سازان گفت: قیام‌های مردمی مقدمه‌ای برای ایجاد حاکیمت‌های مردمی و اسلامی است و این تحولات موجب هراس استکبار جهانی شده است.
بحرين


حجت الاسلام سید غلام رضا تقی زاده، معاونت تبلیغ و اعزام موسسه آینده سازان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امروز بیداری اسلامی در منطقه خاور میانه و شمال آفریقا طنین صدای انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: یکی از مباحثی که در آخر زمان به عنوان نشانه بیان شده است، قیام های مردم علیه حاکمان خود است.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: مقام معظم رهبری این جنبش را بیداری اسلامی عنوان کرده‌اند و با توجه به آگاهی های سیاسی و بین المللی، پیش بینی کرده‌اند که این تحولات تا قلب اروپا پیش رود.

وی بیان داشت: قیام های مردمی مقدمه ای برای ایجاد حاکیمت های مردمی و اسلامی است و این تحولات موجب هراس استکبار جهانی شده است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه باطل تمامی نیروهای خود را به میدان می‌آورد، بیان داشت: از آنجایی که قیام های مردمی در بحرین بسیار پرشکوه بود، حاکمیت بحرین که خود را در معرض زوال می دید از عربستان برای کشتار مردم مدد طلبید.

این محقق حوزه علمیه قم اظهار داشت: وهابیت از آنجایی که هراس داشت تا حکومتی شیعی مشابه آنچه در ایران اتفاق افتاده است در بحرین هم محقق شود، با تمام امکانات وارد جنگی نابرابر با مردم شد.

وی بیان داشت: امروز فجایع انسانی، کشتار بی رحمانه و آزار و اذیت زنان و محاکمه جوانان در پیش روی چشم ما است و نباید در مقابل این ظلم ساکت بنشینیم.

این محقق علوم اسلامی بیان داشت: اقدامات ما باید در مقابل این ظلم و ستم در چارچوب های نظام اسلامی و در راستای خط مشی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری باشد.

وی اظهار داشت: قیام‌های مردمی در منطقه، بیداری اسلامی را طنین‌انداز کرده و موجب شده است تا استکبار جهانی تمام توان خود را برای حفظ منافع خود به کار گیرد. /909/ت202/ع

ارسال نظرات