۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۴۶۰

آخرین مهلت شرکت در جشنواره بین المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی می‌توانند آثار خود را در موضوعات قرآنی و بخش‌های اصلی جشنواره تا دهم خرداد تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
اينترنت پايگاه اينترنتي
علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دهم خرداد آخرین مهلت شرکت در نخستین جشنواره بین المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی تبریز است.

وی خاطر‌نشان کرد: این جشنواره برای نخستین با مشارکت مراکز و نهادهای فرهنگی و قرآنی آذربایجان شرقی به صورت پنج زبانه فارسی، عربی، انگلیسی، آذری و ترکی برگزار می‌شود.

داننده از استقبال وبلاگ‌نویسان کشور از این جشنواره دینی خبر داد و گفت: براساس فراخوان این جشنواره، وبلاگ متنی شامل هشت بخش است که بخش‌های فتووبلاگ، پادکست، ویدئوکست (ودکست‌) از بخش‌های اصلی جشنواره بین المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی است.

وی با بیان این‌که نتایج این جشنواره پس از ارزیابی و داوری نهایی در پایان تیر اعلام خواهد شد، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.quranblogging.ir و www.quranblogging.com یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در تبریز خیابان امام خمینی، پایین‌تر از چهار راه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، دفتر توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی مراجعه و یا با شماره تلفن 0411-3362357 تماس حاصل کنند.

بنا بر این گزارش، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی، دانشگاه تبریز، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌، مرکز ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی کشور، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سازمات فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و کانون فرهنگ و ادب آذربابایجان شرقی در برگزاری این جشنواره قرآنی مشارکت دارند.

گفتنی است، همچنین طبق فراخوان این جشنواره، به نفرات اول تا پنجم هر بخش به ترتیب مبالغ 12میلیون ریال، 10میلیون ریال، 7میلیون و 500هزار ریال، پنج میلیون ریال، 2 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جوایز جشنواره، اهدا خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات