۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۵۴۹
آیت الله شبستری:

لبه تیز حملات رسانه ای دشمن، متوجه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که توطئه رسانه ای غرب وارد مراحل جدیدی شده است، گفت: لبه تیز حملات رسانه ای دشمن متوجه ولایت فقیه است.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شب گذشته در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت نیرو‌ اظهار داشت: دشمنان با درک جایگاه و نقش ولایت فقیه در دوران پس از انقلاب اسلامی، به دنبال تضعیف شأن و منزلت رهبری نظام است.

وی خاطر‌نشان کرد: دشمنان انقلاب در ‌32 سال گذشته از هر راهی که برای ضربه به نظام اسلامی ایران وارد شده‌اند، با سد بزرگی به نام ولایت فقیه روبه‌رو بوده‌اند؛ از این رو درصدد خدشه‌دار کردن چهره روحانیت، مرجعیت و رهبری در ایران هستند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که رابطه عاطفی امام و امت ناگسستنی است، گفت: خنثی شدن فتنه سال 88 نمونه ای از برکات ولایت فقیه در مقابله توطئه های دشمنان، فریب خوردگان و فتنه گران است.

وی با بیان این‌که شبهه افکنی در اصل مسلم ولایت فقیه توطئه دیگر دشمنان در انحراف افکار عمومی است، افزود: ادله ولایت فقیه باید از سوی علما و روحانیون برای مردم و نسل جوان بازگو شود تا آنها نیز بر ضرورت حضور ولایت فقیه آگاه شوند.

آیت الله شبستری تصریح کرد: استکبار جهانی با توسل به امپراطوری رسانه‌ای خود، درصدد تضعیف اصل ولایت فقیه است، امروز لبه تیز حملات رسانه‌ای دشمن متوجه ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ترویج فرهنگ قناعت و صرفه‌جویی اظهار داشت: آیات و روایات متعددی بر اهمیت صرفه جویی در بخش‌های مختلف وارد شده که ضرورت توجه متولیان امر در فرهنگ‌سازی را می‌طلبد.

آیت الله شبستری همچنین با تأکید بر مدیریت بر منابع انرژی در کشور گفت: سال جهاد اقتصادی فرصتی مناسب برای توسعه در بخش های آب و انرژی و همچنین تلاش در جهت عمران و آبادانی سراسر مناطق کشور است./935/پ202/س
ارسال نظرات