۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۵۵۷
آیت الله طبرسی:

مسؤولان با هرگونه مظاهر بدحجابی به شدت برخورد کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستان، خواستار برخورد با هرگونه مظاهر بدحجابی در جامعه شد.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستان، خواستار برخورد با هرگونه مظاهر بدحجابی در سطح جامعه شد.

وی با تأکید براین که رواج بی عفتی و بی حجابی ترفند دشمنان نظام برای تضعیف اعتقادات دینی در سطح جامعه است، گفت: امروز دنیای غرب استراتژی سازمان یافته ای را برای ترویج بی بندو باری درجوامع اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران در اختیار دارد.

امام جمعه ساری، ریشه کنی بد‌حجابی و بی عفتی را یک وظیفه و تکلیف مهم در کشور دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه به ویژه مسؤولان در این خصوص وظیفه سنگینی برعهده دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم همه دغدغه های موجود هنوز طرح مدون و مشخصی در خصوص مقابله با پدیده بدحجابی در کشور تدوین و اجرا نشده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقابله با پدیده بدحجابی نباید مقعطی باشد، ادامه داد: متأسفانه مسؤولان در برخورد با این معضل اجتماعی به صورت هدفمند برنامه‌ریزی نمی‌کنند و تنها در مقاطعی خاص به مقابله با این معضل اجتماعی می‌پردازند.

آیت الله طبرسی به فضای توریستی و گردشگری مازندران اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی ها این استان را حیاط خلوت خود برای انجام هرگونه عمل خلاف شرع می دانند، بیان داشت: متأسفانه عده ای به صورت سازمان یافته تلاش می کنند بی بندوباری وفساد در مناطف مختلف این استان ترویج کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که هرگونه تسامح و بی تفاوتی نسبت به مروجان علنی فساد در سطح جامعه قابل پذیرش نیست، بیان داشت: مسؤولان موظف هستند با مظاهر بی عفتی و بدحجابی در سطح جامعه به شدت برخورد کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه مبارزه با بدحجابی و بی عفتی تنها به یک شعار تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم دغدغه های متعدد بزرگان درخصوص مسأله عفاف و حجاب، اما هنوز هیچ قانونی مدون در این خصوص اجرایی نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که ماه رمضان در تابستان وارد شده است و سواحل مازندران نباید محل عیاشی برخی طاغوتیان شود، گفت: مسؤولان و فرمانداران نظارت کامل بر سواحل داشته باشند، چون مازندران استانی ولایی است و حیثیت انقلاب در استان باید حفظ شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان با انتقاد شدید حمله به یک روحانی آمر به معروف از سوی عده ای اراذل و اوباش در شهر تهران تأکید کرد: ضرب و شتم یک آمر به معروف در یک جامعه اسلامی شیعی ننگ بزرگی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر برخورد قانونی با عاملان این اقدام ضد دینی و اخلاقی، تصریح کرد: مسؤولان باید با این گونه مسائل برخورد جدی و قانونی داشته باشند تا درس عبرتی برای امثال این ها شود.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان باید برخی دعواهای سیاسی را کنر بگذارند و تنها به فکر خدمت به مردم باشند، گفت: امروز خدمت به این مردم وفادار بزرگ‌ترین وظیفه همه مدیران و مسؤولان جامعه اسلامی است.

وی همچنین به حضور گسترده و بی نظیر ملت ایران در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل اشاره کرد و با بیان این که این ملت بار دیگر وفاداری خود به آرمان های امام و رهبری را به همه دنیا ثابت کردند، بیان داشت: حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در صحنه های مختلف پاسخ محکمی به منافقان داخلی وخارجی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را عامل عزت ملت ایران اسلامی در دنیا دانست و ادامه داد: امروز به برکت رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری این نظام اسلامی در راه رسیدن به اهداف عالیه خود ثابت قدم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که این بیداری بزرگترین آرزوی امام راحل بود، خاطرنشان کرد: امروز ملت های منطقه در سایه آرمان های انقلاب و امام راحل در برابر حکام دیکتاتور خود ایستاده اند.

آیت الله طبرسی همچنین ضمن بیان تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و به جا آوردن اعمال ماه رجب و اعمال اعتکاف بیان داشت: اعتکاف موجب پاکی روح است و دورکننده انسا‌ن‌ها از تظاهر زندگی که باید دربه جا آوردن این اعمال دقت شود.

وی افزود: ولادت حضرت علی‌(ع) باید به درستی برای جوانان جامعه تبیین شود و تنها از ولادت چیزی به نام روز پدر در ذهنشان جای نگیرد./950/پ201/س

ارسال نظرات