۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۵۴۴

تشریح برنامه‌های دهه مهدویت در قم

خبرگزاری رسا ـ همایش ویژگی‌های خانواده مهدوی و همایش گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از برنامه دهه مهدویت در قم است.
مهدويت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد عرب، مشاور عالی استاندار قم، دوشنبه بیستم تیرماه در نشست خبری ستاد برگزاری دهه مهدویت با اشاره به این که در همه ادیان مساله منجی مطرح است، ابراز داشت: این موضوع در دین اسلام به صورت مشخص‌تر و دقیق‌تر مورد بحث قرار گرفته است و همچنین مکتب شیعه به مساله ظهور و آخر الزمان اهتمام بیشتری دارد.

مشاور استاندار قم در ادامه با اشاره به این که در هفت سال گذشته دهه مهدویت و ستاد مهدویت راه‌اندازی شده است، بیان داشت: خوشبختانه برنامه های این مجموعه در دهه مهدویت که از دهم تا بیستم شعبان شروع می شود به صورت ملی و فرا ملی برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های مهدویت در سال جاری گفت: چهارمین جشن ازدواج صدو هشتاد نفر از جوانان قم در پنج شنبه 23 تیرماه، همایش ویژگی‌های خانواده مهدوی در 22 تیر در تالار بعثت فرهنگسرای جوان و همایش گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در تالار دارالشفا برگزار می‌شود.

عرب برگزاری جشن بزرگ خورشید هدایت در هفده شعبان، پیاده روی صبح نیمه شعبان از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران، توزیع بسته های فرهنگی و همایش و مسابقه ملی پیامکی مهدوی مسابقه وبلاگ نویسی در فضای مجازی به آدرس WWW.KHADEMALREZA.COM از دیگر برنامه های این ستاد در دهه مهدویت است.

وی با بیان این که بصیرت افزایی در بین جوانان برای مجموعه هیئت خادم الرضا و ستاد مهدویت از اولویت های کاری است، ابراز داشت: همایش بصیرت در عصر غیبت در 24 تیردر تالار دارالشفا برگزار می شود.

رییس ستاد مهدویت خاطرنشان کرد: این ستاد و هیت خادم الرضا بدون بودجه رسمی با سی هزار عضو برنامه‌ها را انجام می‌دهد.

قابل ذکر است، نشست خبری ستاد برگزاری دهه مهدویت با حضور اصحاب رسانه در کانون و هیئت خادم الرضا‌(ع) قم برگزار شد./921/پ202/س
ارسال نظرات