۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۵۸۶
همزمان با روز ملی عفاف و حجاب؛

جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، نخستین ‌جشنواره فرهنگی حجاب و عفاف در ارومیه برگزار شد.
راهپيمايي حجاب و عفاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نخستین جشنواره فرهنگی حجاب و عفاف امروز بیست و یکم تیرماه، همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در ارومیه برگزار شد.

شناسایی و بهره برداری از قابلیت ها و توانمندی ‌‌های موجود، تعمیق و تدوین شعائر و ارزش‌های اسلامی، ایجاد انسجام بین مؤسسات فرهنگی، ارائه الگوهای ارزشمند فرهنگ و هنر اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

این جشنواره شامل یخشهای ادبی، هنری، فن آورهای روز بود که در بخش ادبی، علاقه‌مندان آثار خود را در زمینه های تالیف کتاب، مقاله، شعر، داستان، نشریات، روزنامه، مجلات به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند.

تولید فیلم، انیمیشن، تئاتر، خوشنویسی، کاریکاتور، نقاشی، عکاسی، هنرهای دستی، تجسمی و ابتکاری با موضوع عفاف و حجاب از عناوین بخش هنری جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب در ارومیه بود.

راه اندازی سایت، وبلاگ و بلوتوث نیز بخش فن‌آوری‌های روز جشنواره را شامل می شد.

در مجموع 290 اثر در موضوعات مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیسی تجلیل شد.

قابل ذکر است، در ادامه برگزاری جشنواره کلیپی با موضوع «عفاف و حجاب» که به همت چند تن از روحانیون مشغول تحصیل در حوزه علمیه قم تهیه و تدوین شده بود، پخش شد./936/پ202/س

ارسال نظرات