۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴

چهلمین شهید انقلاب بحرین تشییع شد/ انتخاب ستره به عنوان پایتخت قیام

خبرگزاری رسا ـ تشییع چهلمین شهید انقلاب بحرین با حضور گسترده انقلابیون در ستره (پایتخت قیام) برگزار شد.
چهلمین شهید انقلاب بحرین تشییع شد/ انتخاب ستره به عنوان پایتخت قیام چهلمین شهید انقلاب بحرین تشییع شد/ انتخاب ستره به عنوان پایتخت قیام تشيع چهلمين شهيد قيام بحرين تشيع چهلمين شهيد قيام بحرين تشيع چهلمين شهيد قيام بحرين تشيع چهلمين شهيد قيام بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، پیکر زینب حسن آل جمعه، بانوی شهید بحرینی که بر اثر شلیک گلوله های اشک آور و سمی از سوی هلی کوپترهای آل خلیفه دچار خفگی شده و به شهادت رسیده بود، روز گذشته با حضور علما، روحانیون و قشرهای مختلف مردم در قبرستان مهزه ستره به خاک سپرده شد.

این بانوی 46 ساله که در تجمع انقلابیون بحرینی در ستره شرکت کرده بود بر اثر استنشاق گازهای سمی حاصل از گلوله باران تجمع از سوی هلی کوپترهای نظام به شهادت رسید.

در حالی که جمعیت الوفاق اسلامی و سایر گروه های معارض رژیم آل خلیفه از شهادت این بانو بر اثر استنشاق گازهای سمی و اشک آور نیروهای امنیتی خبر داده اند، وزارت کشور بحرین اعلام کرد که این بانوی شهید به صورت طبیعی و هنگامی که در منزل بوده است درگذشت.

این وزارتخانه ضمن تکذیب خبر شهادت زینب آل جمعه تاکید کرد که این بانو به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است.

ائتلاف جوانان 14 فوریه در مراسم تشیع این بانوی شهید بر ادامه قیام تا تحقق پیروزی تاکید و ستره را به عنوان پایتخت انقلاب انتخاب کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات