۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۳۹۵
امروز؛

همایش روحانیون طرح هجرت آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیون طرح هجرت آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی‌(ره) ارومیه برگزار شد.
همايش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش روحانیون و مبلغان طرح هجرت آذربایجان غربی با حضور حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی و جمعی از مسؤولان استانی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

فراهم کردن زمینه گفتگوی چهره به چهره مبلغان با معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور، ایجاد هماهنگی های لازم در امر تبلیغ، و مسلح کردن مبلغان به شیوه های جدید تبلیغی از اهداف همایش روحانیون طرح هجرت آذربایجان غربی بود.

در این همایش یک روزه در ارتباط با تازه های تبلیغ دینی، روشها و تجربیات مبلغان بحث و گفتگو و مشکلات و مسایل تبلیغی بررسی و راهکارهای حل آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

در همایش روحانیون طرح هجرت استان که با حضور دویست نفر از مبلغان طرح هجرت بلند مدت و کوتاه مدت استان برگزار شد، سخنرانان بر اهمیت تبلیغ دینی، نسبت به ساماندهی و نظم اعزام مبلغان تاکید کردند.

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، سازماندهی مبلغان و اعزام آنها به مناطق مختلف شهری و روستایی را از رسالت های حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: حوزه به عنوان متولی تبلیغ دینی در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه هایی را در جهت تجهیز مبلغان به لحاظ علمی، نرم افزاری و سخت افزاری در نظر دارد و این همایش نیز در همین راستا در حال برگزاری است./936/پ202/س
ارسال نظرات