۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۷۵۵
آیت الله طبرسی:

روحانیت همواره برای حفظ دین مجاهدانه به میدان آمده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به ویژه رسانه های صهیونیستی و آمریکایی چشم به روحانیت دوخته اند، تأکید کرد: روحانیت همواره در حفظ دین مجاهدانه به میدان آمده و این مسیر ادامه خواهد داشت.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم قدر دانی از مجریان برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان که در آستانه ماه مبارک رمضان با عنوان «مرزبانان شریف و سربازان ولایت» در ساری برگزار شد با تأکید براین که همه مبلغان باید عالمان عامل باشند، گفت: یک مبلغ باید شاکر خداوند متعال باشد که آنان را در لباس پیامبر (ص) قرار داد و تبلیغ دین را به عهده آنان گذاشت و در مسیر حق و انبیاء قرار گرفتند.

آیت الله طبرسی، لباس روحانیت را عاملی مهم در دور شدن گناه و معصیت دانست و با بیان این که امروز همه ما باید قدردان این لباس مقدس باشیم، گفت: سختی ها و مشکلات گسترده مسیر تبلیغ نباید مانع از رسالت اصلی روحانیت شود.

وی با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب روحانیت از اعتبار و جایگاه ارزشمندی برخوردار است، افزود: امروز روحانیت برای ارتباط با نسل جوان جامعه باید با زبان خودش با او صحبت کند تا بتواند ارزش‌های ناب اسلامی را به راحتی برای مخاطب خود تبیین کند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به ویژه رسانه های صهیونیستی و آمریکایی چشم به روحانیت دوخته اند، تأکید کرد: روحانیت همواره در حفظ دین مجاهدانه به میدان آمده و این مسیر ادامه خواهد داشت تا همه توطئه های دشمنان اسلام و نظام خنثی شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تبلیغ دین باید از جامعیت مناسبی برخوردار باشد تا سبب تأثیرگذاری بر مخاطب شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تبلیغ دین یکی از سخت ترین وظایف روحانیت است که خوشبختانه در  سال‌های اخیر به خوبی به این وظیفه خود عمل کرده است.

امام جمعه ساری، تبلیغ دین را یکی از مهم ترین رسالت پیامبران دانست و با بیان این که امروز این وظیفه مهم بر عهده روحانیت قرار داده شده است، گفت: روحانیت باید از جامعه اسلامی در برابر تهاجم گسترده غرب محافظت کند و این کار مشکلی است.

وی با بیان این که ارزش کار تبلیغ بسیار والاست و مبلغان در کسوت اولیاء و انبیاء قرار دارند، ادامه داد: کار مبلغ کار انبیاست و این نعمت عظیم و بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اشاره به حفظ شأن و مقام روحانیت گفت: همه روحانیان موظفند که حرمت این لباس و شأن روحانی را حفظ کنند و کاری نکنند که سبب سو استفاده دشمنان شود.

وی، رهبری هوشمندانه و مدیرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 را یکی از مسایل به یاد ماندنی در طی سال های اخیر توصیف و تصریح کرد: فتنه گران در گذشته از نظر مباحث اقتصادی و مالی خود را تأمین کردند و بعد از گذشت چند سال سیاست های فتنه گرانه خود را رو کردند و مقام معظم رهبری بادرایت و تدبیر، ذکاوت و شجاعت خود توانست مسأله بصیرت و فتنه را بشکافد و برای همه بیان کنند و مسایل بوجود آمده را خاتمه دهند.

آیت الله طبرسی، تبعیت از ولایت فقیه را مورد تأکید قرار دارد و با بیان این که تاریخ باید درس بزرگی برای همه ما باشد، افزود: نقش مقام معظم رهبری در عبور از همه بحران ها بسیار بی بدیل است./950/پ202/ص
ارسال نظرات