۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۳۵۰

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مدنی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد.
شهيد آيت الله مدني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد شهادت آیت الله اسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد.

این مراسم یک شنبه هفته آینده بیستم شهریور قبل از نماز مغرب و عشاء در مسجد آیت الله مدنی( شکلی سابق ) واقع در انتهای خیابان دارایی تبریز برگزار می شود.

مجلس بزرگداشت و تکریم از مقام شامخ این عالم مجاهد و شهدای بیستم شهریور از سوی آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی و با همکاری ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد آیت الله شهید مدنی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و هیئت امنای مسجد شکلی تبریز برگزار می شود.

آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در اطلاعیه ای از عموم مردم مؤمن و ولایت مدار تبریز برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در این اطلاعیه اعلام کرد: سی امین سالگرد شهادت معلم اخلاق، اسوه جهاد و شهادت، فقیه وارسته، دومین شهید محراب حضرت آیت الله حاج سید اسدالله مدنی،که عمر گرانبهای خود را در اعتلای کلمه الله و صیانت از اسلام عزیز و پیروی و حمایت قاطع از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل عظیم الشأن با تحمل سال ها تبعید و زندان سپری کردند و نهایتاً همانند جد بزرگوارش حضرت علی(ع) در محراب عبادت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تسلیت عرض می نماید.

در ادامه این اطلاعیه ‌آمده است: از عموم اقشار مختلف مردم، سلسله جلیله روحانیت معظم، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان و بسیجیان جان بر کف و نیروهای نظامی و انتظامی، تشکل های اسلامی، مسوولان ادارات دولتی، کارگران و کارمندان و بازاریان و اصناف، فرهنگیان و دانشگاهیان دعوت می شود با شرکت در این محفل نورانی با آرمان های این شهید گرانقدر تجدید میثاق کنند./935/پ203/ص
ارسال نظرات