۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۶۸۰
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

اردبیل مهد پرورش عارفان و عالمان بزرگ دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار رییس جمهور گفت: استان اردبیل به عنوان خاستگاه شیعی باید در تصمیمات کشوری جایگاه ویژه ای داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، امروز در اولین سفر دور چهارم سفرهای استانی رییس جمهور، در سخنانی ضمن خیر مقدم به دکتر احمدی نژاد و هیأت همراه اظهار داشت: اردبیل با توجه به سابقه تاریخی و به عنوان خاستگاه شیعی باید در تصمیمات کشوری جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی از انتخاب استان اردبیل به عنوان اولین استان در دور چهارم سفرهای استانی تقدیر و عنوان کرد: ایران اسلامی در عزت و سربلندیش مدیون سرداران نامداری از استان اردبیل است.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که اردبیل مهد شیعه است و در دل خود عارفان و عالمان بزرگی را پرورش داده است، تصریح کرد: بیرقی را که مردم این دیار بر بام کشور اسلامی ایران برافراشته اند تا زمان ظهور منجی عالم بشریت برافراشته خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خواسته‌های مردم اردبیل‌ بیان کرد: مردم ولایی استان اردبیل ادر عرصه‌های صنعت، کشاورزی و اشتغال با هزاران امید چشم به این سفر دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در پایان با اشاره به برکات سفرهای استانی رییس جمهور و هیأت دولت ابراز امیدواری کرد تا استان اردبیل در آینده نزدیک سهم بسزایی در تولید، توسعه و آبادانی ایران اسلامی داشته باشد.

گفتنی است، دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور، امروز با استقبال گرم نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس، مسؤولان استانی و مردم ولایی اردبیل وارد این شهر شد./935/پ203/س
ارسال نظرات