۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۸۳۱
امام جمعه موقت ساری:

حاکمان مستبکر به نابودی و فنا نزدیک‌تر می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که استکبار جهانی هر روز در حال افول است، گفت: کشورهای مستبکر دنیا با گذر زمان به نابودی و فنا نزدیک‌تر می‌شوند.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان این که استکبار جهانی هر روز در حال افول است، گفت: کشورهای مستبکر دنیا با گذر زمان به نابودی و فنا نزدیک تر می شوند.

وی با بیان این که امروز دیگر تاریخ مصرف مستکبران عالم به پایان رسیده است، افزود: امروز زمان تحقق وعده الهی در خصوص حکومت مؤمنان است.

حجت الاسلام یوسف پور، بیداری اسلامی در خاورمیانه را نشانه ای از تحقق وعده خداوند متعال در خصوص حکومت مؤمنان بر روی زمین دانست وتصریح کرد: امروز کشورهای اسلامی به برکت اسلام ناب کاخ های قدرت ظالمان را نابود کردند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که این حرکت های اسلامی تنها درخاورمیانه محدود نخواهد بود، ادامه داد: درآینده ای بسیار نزدیک شاهد تحولی شگرف در دنیا خواهیم بود.

وی، خیزش های مردمی در خاورمیانه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگو همه ملت های آزادی خواه و مسلمان دنیا قرار گرفته است.

حجت الاسلام یوسف پور، قیام های مردمی در کشورهای اسلامی را سبب هراس کشورهای غربی به ویژه آمریکا ورژیم صهیونیستی دانست و بیان داشت: رژیم اشغال گر قدس امروز حامیان خود را یکی پس از دیگری در منطقه از دست داده است و همانند اسیری در میان کشورهای اسلامی به دام افتاده است.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود پرهیز از تفرقه و اختلاف را عاملی در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به دنبال ایجاد اختلاف در سطح جامعه هستند تا از این راه اهداف شوم خود را عملیاتی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور رشادت ها و ایثارگری های فرزندان این مرزوبوم در دفاع از تمامیت ارزی میهن اسلامی است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به نقش ایران در دفاع از میهن اسلامی در جنگ تحمیلی گفت: استکبار جهانی وقتی متوجه ظرفیت انقلاب اسلامی شد و خطر صدور انقلاب را احساس کرد با همه توان به جنگ کشورمان آمد.

امام جمعه موقت ساری همچنین با اشاره به این که جامعه اسلامی انحراف و کج‌اندیشی ندارد بر حراست از ارزش های نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی یک تکلیف مهم است./950/پ201/س
ارسال نظرات