۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۱۱۴
از سوی خبرگزاری رسا؛

ویژه‌نامه روحانیت و دفاع مقدس منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه هفته دفاع مقدس، خبرگزاری رسا ویژه نامه الکترونیکی روحانیت و دفاع مقدس را منتشر کرد.
روحانيت و دفاع مقدس


حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از انتشار ویژه نامه الکترونیکی روحانیت و دفاع مقدس از سوی این رسانه حوزوی خبر داد و اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان و آیندگان از وظایف همه فعالان عرصه رسانه و دلسوزان نظام اسلامی است.

وی نقش روحانیت را در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه روحانیت همچون دیگر اقشار مختلف مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی در جبهه‌های حق علیه باطل داشت و تاریخ دوران دفاع مقدس شاهد رشادت‌های فرزندان حوزه علمیه بوده است.

حجت‌الاسلام محققی خاطر نشان کرد: امروز ما حوزویان وظیفه سنیگینی بردوش داریم تا بتوانیم فداکاری و جان نثاری علما، روحانیان و طلاب را به نسل جوان انتقال دهیم و باید از همه ظرفیت‌های خود در جهت انتقال این فرهنگ بی‌نظیر بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: به گواه تاریخ امروز آمار نشان می‌دهد که روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس با عمل به فرامین حضرت امام خمینی (یه) بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس با پیروی از رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های فرهنگی حضور پرشور و فعالی دارد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا افزود: این ویژه نامه که از امروز به مدت یک هفته در خبرگزاری رسا به روز رسانی می‌شود، حاصل پیگیری های مستمر همکاران خبری به خصوص دبیران و سردبیر خبرگزاری رسا است که از زحمات همه این دوستان تشکر می کنم.

وی یادآور شد: روحانیون رزمی تبلیغی، ایثار و شهادت، مباحث نظری و مدیریت کلان دفاع مقدس از بخش‌های اصلی این ویژه نامه است که در گفت‌وگو با تاثیرگذاران و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس تنظیم شده است.

وی بخش چندرسانه‌ای شامل، فیلم، صوت و عکس را از دیگر بخش های ویژه نامه روحانیت و دفاع مقدس برشمرد و افزود: کلیپ های صوتی و تصویری در این زمینه نشان دهنده نقش روحانیت در دفاع مقدس است. همچنین در بخش ایثار شهادت خاطراتی از شهدای روحانی با عنوان لحظه‌های ماندگار منتشر می شود.

حجت‌الاسلام محققی گفت: یکی از بخش‌های دیگر این ویژه نامه گفت‌وگو با رزمندگان روحانی دوران دفاع مقدس و برخی جانبازان این عرصه است که با عنوان روایت حضور در بخش روحانیون رزمی و تبلیغی منتشر می‌شود.

گفتنی است، ویژه نامه روحانیت و دفاع مقدس خبرگزاری رسا به نشانی
http://new.rasanews.ir/NSite/Service/Defa/?&Serv=16 در دسترس علاقه مندان قرار دارد./917/پ203/ع

ارسال نظرات