۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۱۷۷
نماینده ولی فقیه در گیلان:

رزمندگان برای دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت به جبهه‌ها رفتند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که رزمندگان برای دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت به جبهه‌ها رفتند، گفت: عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان که صبح امروز در بیت ایشان برگزار شد، با انتقاد از دخالت های ناتو برای به ثمر ننشستن بیداری اسلامی در منطقه گفت: دخالت ناتو در بحرین، یمن، لیبی و دیگر کشورهای عربی موجب کشتار مردم بی دفاع خواهان عدالت است.

وی تقسیم نیروهای نظامی در دنیا به دو دسته مزدوران قدرت و رزمندگان راه حق، اظهار کرد: گروه اول برای سرکوب عدالت خواهی، امنیت، انصاف و مروت فعالیت می کنند و گروه دوم به اذن خدا و برای دفاع از اسلام و دین خدا جهاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ارتش دولت های غربی برای سرکوب و خفقان صدای آزادی خواهان، دست به کشتار می زنند، خاطرنشان کرد: کشتار کودکان در یمن سندی برای وحشی‌گری ارتش های وابسته به جریان استکبار در سرکوب روح عدالت خواهی در منطقه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هم اکنون بزرگ‌ترین ابزار نظامی در اختیار کشور‌های مستکبر جهان است، بیان کرد: ناتو، مجری خواسته‌های جریان استکبار جهانی است. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ترور برهان‌الدین ربانی در افغانستان، یادآور شد: برهان‌الدین ربانی عمر خود را در راه انقلاب و مبارزه برای افغانستان صرف کرد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری به خرید تجهیزات نظامی ارتش‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: ارتش‌های منطقه اسلحه‌های خود را علیه رژیم صهیونیستی به‌کار نمی‌گیرند.

در ادامه مراسم، هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان با تبریک هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: هشت سال دفاع ایران اسلامی در مقابل دشمنان به این دلیل مقدس بود که مبانی اعتقادی و ولایت‌مداری در آن حکم فرما بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با آمادگی دفاعی توانسته بیش از سی سال از نظام مقدس اسلامی پاسداری کند، تأکید کرد: اثرات دفاع مقدس با گذشته سه دهه، همچنین در رزمندگان جوان وجود دارد.

محمدی با بیان این که نیروهای مسلح کشور در آن سوی مرزها نیر با قوت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کنند، تصریح کرد: دفاع از کشتی‌های ایرانی و مبارزه با گروهک پژاک برخی از این‌ اقدامات است./950/پ202/س

ارسال نظرات