۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۳۰۵
در اصفهان صورت گرفت؛

سوء قصد اراذل و اوباش به یک روحانی / بی‌اعتنایی نیروی انتظامی نسبت به ماجرا

خبرگزاری رسا ـ شماری از اراذل و اوباش، شامگاه جمعه با حمله به خودرو یکی از روحانیان در اصفهان، وی را مورد سوء قصد قرار دادند و شیشه اتومبیلش را با زنجیر شکسته و پس از فحاشی از صحنه متواری شدند.
عکس تزئيني
حجت‌الاسلام عباس ابن‌علی از روحانیان و فضلای حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص ماجرای سوء قصد شماری از اراذل و اوباش گفت: شامگاه جمعه حدود ساعت 20:30 به همراه خانواده در خیابان پنج رمضان اصفهان بودیم که هنگام پارک خودرو افرادی ناشناس به ما سوء قصد کرده و شیشه‌ اتومبیل ما را شکستند و پس از این حرکت، در جلو ماشین ما حاضر شدند و شروع به هتاکی کردند، سپس از کوچه‌های فرعی اطراف به سرعت متواری شدند.

وی افزود: زنجیرهایی که اراذل در دست داشتند به قدری ترسناک بود که هیچ کس جرات نزدیک شدن به آن‌ها را نداشت و تعداد آن‌ها حدود هشت نفر بود، بنده قصد داشتم آن‌ها را شناسایی کنم، اما آن‌ها با سرعت صحنه را ترک کردند و فرصت برای خواندن پلاک و شناسایی چهره آن‌ها وجود نداشت.

حجت‌الاسلام ابن‌علی خاطر نشان کرد: زمانی که اراذل در خیابان‌های اطراف حضور داشتند و به فرار خود ادامه می‌دادند ما با نیروی انتظامی تماس گرفتیم، آن‌ها به ما گفتند شما منتظر باشید تا پانزده دقیقه دیگه سر صحنه حاضر خواهیم شد و موضوع را پیگیری می‌کنیم که این مدت سپری شد؛ اما نیروی انتظامی هرگز به صحنه نیامد و ما چندین مرتبه تماس گرفتیم و نیروی انتظامی همان وعده خود را تکرار کرد، ما نزدیک 85 دقیقه منتظر ماموران بودیم.

وی تصریح کرد: وقتی متوجه شدیم نیروی انتظامی دیگر در صحنه حاضر نمی‌شود، به منزل برگشتیم. تاکنون نیروی انتظامی هیچ تماسی با ما نداشته و حتی موضوع را هم پیگیری نکرده است.

این روحانی اصفهانی گفت: این ماجرا تازگی ندارد، در روزهای اخیر چندین بار طلاب و روحانیان ملبس در شهر اصفهان، مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته‌اند و تاکنون نیروی انتظامی هیچ عکس العملی در این خصوص نشان نداده است.

وی تاکید کرد: بیشتر ناراحتی ما از این حوادث این است که این رفتارهای زشت و ناپسند که نسبت به روحانیت صورت می‌گیرد، هرگز از سوی ماموران انتظامی دنبال نمی‌شود، امیدواریم مسؤولان نسبت به این موضوع احساس مس‍ؤولیت بیشتری نشان دهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

خبرگزاری رسا آمادگی دارد جواب نیروی انتظامی را در همین بخش خبری منتشر کند./917/ت301/گ
ارسال نظرات