۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۳۹۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

خدمت به مردم از ابعاد مهم ولایت‌پذیری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که ولایت پذیری و اطاعت از فرامین ولی فقیه در حرف و شعار نیست، اظهار داشت: برای اثبات ولایت پذیری شعار سر‌دادن کافی نیست بلکه در عمل نیز باید ولایت پذیر باشیم و همین خدمت به مردم یکی از ابعاد مهم ولایت پذیری است.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‏الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در مراسم معارفه شهردار جدید این شهرستان با بیان این که وحدت یکی از ارکان مهم پیشرفت در عرصه های مختلف است، ابراز داشت: باید همه مسؤولان شهری با هم متحد باشند تا بتوان در راستای توسعه شهری و آبادانی گام برداریم.

عضو مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم نیز باید وحدت میان مسؤولان را احساس کنند و آگاه باشند که همه مدیران و مسؤولان کشوری و استانی دست در دست هم برای پیشرفت ایران اسلامی و شهر مربوطه داده اند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با تأکید بر این که ولایت پذیری و اطاعت از فرامین ولی فقیه در حرف و شعار نیست، اظهار داشت: برای اثبات ولایت پذیری شعار سر دادن کافی نیست بلکه در عمل نیز باید ولایت‌پذیر باشیم و همین خدمت به مردم یکی از ابعاد مهم ولایت پذیری است.

وی با بیان این که انکار تلاش‌های مسؤولان نوعی ظلم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: باید هر کس را به اندازه کاری که انجام داده تکریم کنیم؛ اما نباید کارهای انجام شده را انکار کرد که این امر نوعی ظلم به مسؤولان و خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با وزرا برای رفع مشکلات شهرداری شوشتر تاکید کرد: در زمان شهردار قبلی در وزارت مسکن و شهرسازی جلسه‌ای برگزار شد و از وزیر درخواست شد تا برای آسفالت خیابان‌های تعاونی‌های شوشتر که در تعهد تعاونی‌های مسکن بوده کمک کند که وی با آغوش باز پذیرفت و در خواست نامه و برآورد مالی کرد ولی تا کنون هیچ نامه‏ای برای وزارت مسکن و شهرسازی ارسال نشده است.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که شهرستان شوشتر دارای استعدادهای بسیار زیادی برای خدمت به مردم است، اذعان داشت: شهرستان شوشتر استعداد زیادی برای توسعه دارد و باید از همه این استعدادها برای شکوفایی شهرستان شوشتر استفاده کرد و سیاه نمایی در این باره اقدامی ظالمانه است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تلاش بی‏وقفه‏ای که در شهرستان شوشتر برای رفع مشکلات اقدام می‌شود، خاطر‌نشان کرد: شهرستان شوشتر توانی بیش از این ندارد و باید از مرکز و استان به این شهرستان توجهی ویژه شود./9461/پ202/س
ارسال نظرات