۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۵۴۱
در دیدار دبیرکل جنبش توحید اسلامی و رییس حزب اتحاد لبنان مطرح شد:

آمریکا در پی تبدیل منطقه به جزیره هایی نژادی و مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش توحید اسلامی و رییس حزب اتحاد لبنان نسبت به تلاش آمریکا برای جهت دهی به جنبش های مردمی منطقه در راستای منافع خویش و منافع رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
شيخ بلال شعبان، دبيرکل جنبش توحيد اسلامي لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ بلال شعبان، دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان، روز گذشته در دیدار با عبدالرحیم مراد، رییس حزب اتحاد لبنان در محل دفتر وی در بیروت به گفت و گو پیرامون آخرین تحولات و رخدادهای جهان عرب و اسلام پرداختند.

دو طرف در این دیدار تغییر و اصلاح شایسته را حق مسلم ملت ها و آزادی دینی، فکری و سیاسی را شرط لازم برای تحقق امنیت و استقرار در امت اسلام دانستند و با خاطرنشان ساختن مبادله ناپذیر بودن این حق، گفتند: با این حال، باید هوشیاری خود را نسبت به خطر طرح آمریکا برای تغییر مسیر جنبش های مردمی عربی حفظ کنیم.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی و رییس حزب اتحاد لبنان با هشدار نسبت به تلاش آمریکا برای جهت دهی به این جنبش های مردمی و منحرف ساختنشان از مسیر ملی، مردمی و اسلامی خود برای همسو ساختن آنها با منافع آمریکایی و صهیونیستی، گفتند: آمریکا می خواهد این جنبش های مردمی را در راستای طرح خاورمیانه جدید و تبدیل منطقه به جزیره هایی نژادی و مذهبی هدایت کند.

این دو شخصیت برجسته لبنان خواستار پاسخگویی به خواسته های بر حق ملت های منطقه شدند و ضمن محکوم کردن هرگونه دخالت جویی خارجی که به هیچ وجه به دنبال تامین منافع ملت های مسلمان نیستند بلکه هدف نهایی آنها تحقق اهداف غرب در سلطه جویی بر خط مشی سیاسی و غارت ثروت های منطقه و حفظ منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی است./981/ب902/گ
ارسال نظرات