۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۶۶۹

کارگاه علمی تخصصی مرزبانی از مکتب اهل بیت در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه علمی ـ تخصصی مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) در ارومیه خبر داد.
کارگاه علمی تخصصی مرزبانی از مکتب اهل بیت در ارومیه برگزار شد
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: نخستین کارگاه علمی تخصصی « مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع)» به مدت دو روز در تالار مهدیه برگزار شد.

به گفته این مقام مسؤول، در این کارگاه مباحث سفلی گری نوین و وهابیت به صورت تخصصی توسط اساتید برجسته حوزه علمیه قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حجت‌الاسلام دکتر سید علی علیزاده موسوی به سؤوالات ائمه جماعت و روحانیون حاضر پیرامون موضوعات مذکور پاسخ داد.

حجت الاسلام فخری با تاکید بر شناخت مبانی گروه وهابیت، خاطرنشان کرد: شناخت مبانی گروه ‌های انحرافی به لحاظ پاسخگویی به شبهات امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: باید با تعمیق آموزه ‌های دینی و گسترش مفاهیم قرآنی، شبهات و عرفان ‌های انحرافی از جامعه زدوده شود.

به گفته امام جمعه موقت ارومیه، کارگاه علمی ـ تخصصی «مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع)» با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و 120 نفر از روحانیون مستقر، طرح هجرت و ائمه جماعات شهرستان ارومیه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره برای نخستین بار گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، این کارگاه به صورت مستمر در سطح استان برگزار خواهد شد./936/ت303/ص


ارسال نظرات