۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۷۱۹
رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان:

آمریکا با اتهام زنی به دنبال فتنه انگیزی مذهبی و افزایش فشارهای خود بر ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان با تکذیب اتهام های اخیر آمریکا درباره دخالت ایران در حادثه سوء قصد به جان سفیر عربستان در واشنگتن، این ادعاها را تلاش آمریکا برای فتنه انگیزی مذهبی و افزایش فشار بر ایران دانست.
شيخ احمد قطان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان در واکنش به اتهام های اخیر آمریکا درباره دخالت ایران در حادثه سوء قصد به جان سفیر عربستان سعودی در واشنگتن با صدور بیانیه ای این ادعاهای کاذب را نشانگر شکست و ناکامی این کشور در رویارویی با کشورهای محور بازدارندگی و مقاومت دانست و گفت: آمریکا با این داستان سازی به درک و شعور همدستان و مزدوران خود اهانت کرده است.

شیخ احمد قطان با طرح این پرسش که جمهوری اسلامی ایران چه سودی ممکن است از ترور سفیر عربستان ببرد، افزود: ما اطمینان داریم که ایالات متحده آمریکا به دنبال فتنه انگیزی مذهبی و افزایش فشارهای خود بر ایران است و این اقدام برآمده از دشمنی ایران با آمریکا و حمایت این کشور از تمامی ملت های مستضعف و مخالف با پروژه های آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه است.

رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان از مردم جهان و اعراب خواست تا با فریفته نشدن با این ادعاهای پوچ و اتهام های کینه توزانه آمریکا اجازه ندهند که این کشور به مقاصد شوم خود در منطقه برسد.

گفتنی است که دولت آمریکا، با داستان سازی های بی اساس، جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتن در طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن متهم کرد؛ اتهامی که از سوی مقامات کشورمان به عنوان طرحی ناشیانه به شدت رد شده است./981/ب902/گ
ارسال نظرات