۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۴۰۰
3 آبان‌ماه؛

پیش نشست علمی اسلام و نظام سرمایه‌داری در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پیش‌نشست علمی تخصصی همایش اسلام و نیازهای دنیای معاصر در حوزه اقتصاد با توجه به بن‌بست اقتصادی غرب در مشهد برگزار می‌شود.
نشست علمي


به گزارش خبرگزاری رسا، پیش نشست علمی تخصصی همایش اسلام و نیازهای دنیای معاصر در حوزه اقتصاد با موضوع «اسلام و نظام سرمایه‌داری» از سوی معاونت پژوهش نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در مشهد مقدس، 3 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، با توجه به بن‌بست اقتصادی غرب ضرورت پژوهش و کاوش در اقتصاد را می‌توان از نیاز امروز جوامع اسلامی به ارایه الگوی کامل و جامع در حوزه اقتصاد اسلامی در برابر ناکارآمدی سیستم اقتصادی غرب دانست.

این گزارش حاکی است، با توجه به نامگذاری سال 1390 به عنوان «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب و از طرفی ضرورت آشنایی طلاب و محققان با دیدگاه اسلام در عرصه اقتصاد در دنیا و پاسخگویی به ابهامات مطرح شده، همایش اسلام و نیازهای دنیای معاصر در حوزه اقتصاد برگزار می‌شود.

در این نشست علمی حجت‌الاسلام میرمعزّی، عضو شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و مدیر گروه اقتصادی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حسینی، مدیر گروه اقتصاد دفتر تبلیغات اسلامی سخنرانی می‌کنند.

گفتنی است، این پیش نشست علمی تخصصی با حضور کارشناسان برجسته اقتصادی، سه شنبه 3 آبان‌ماه از ساعت 9:30 در مجتمع آموزش عالی نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در مشهد مقدس به نشانی خیابان امام خمینی ـ پلاک 14 برگزار می‌شود./920/د102/ص

ارسال نظرات