۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴
نقدی:

حمایت بسیجیان از مردم آزادی خواه جهان لرزه به اندام مستکبران انداخت

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان مستضعفین کشور با اعلام حمایت از جنبش مردم آزادی خواه جهان، اظهار داشت: مردم آزادی خواه آمریکا در برابر رژیم جنایتکار کشور خود در حال ایستادگی و مقاومت هستند و ما از همین مکان مقدس همبستگی و حمایت خود را با آنان اعلام می کنیم.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدرضا نقدی، رییس سازمان مستضعفین کشور، روز گذشته در جمع بسیجیان دانش‌آموز سراسر کشور با اشاره به این که جهان در برهه ای حساس قرار گرفته، اظهار داشت: همچنان مشاهده می شود که موج بیداری اسلامی در عمق کشورهای استکباری نفوذ کرده به طوری که موج عظیمی از مردم در آمریکا بر علیه دولت خود قیام کرده اند.

وی تصریح کرد: همه مردم ایران به ویژه بسیجیان جان بر کف نظام اسلامی باید با اعلام حمایت از مردم آزادی خواه جهان، به دشمنان نشان دهند که همواره در همه عرصه ها حاضر بوده و اجازه نمی دهند تا حق مظلومی پایمال شود و به یقین که این حمایت شما بسیجیان از مردم آزادی خواه، لرزه به اندام مستکبران خواهد انداخت.

این مقام مسؤول، بیان داشت: مردم آزادی خواه آمریکا در برابر رژیم جنایتکار کشور خود در حال ایستادگی و مقاومت هستند و ما از همین مکان مقدس همبستگی و حمایت خود را با آنان اعلام می کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه سخنان خود، با اشاره به زندان های مخوف آمریکا و زندانیان بی گناه گرفتار شده در آن، بیان داشت: در حال حاضر بیش از 5/2 میلیون نفر زندانی در آمریکا وجود دارد که بسیاری از آنها به خاطر نظام حاکم و تنها به دلیل دفاع از حقوق خود در زندان‌ها بسر می‌برند.

نقدی، خطاب به دانش‌آموزان بسیجی حاضر در این همایش، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان باید همانند سال های دفاع مقدس، از اسلام و نظام اسلامی دفاع کرده و یاد 36 هزار شهید دانش‌آموز را زنده نگه داشته و همانند آنها از ولایت فقیه که نایب بر حق آقا امام زمان است اطاعت کنید.

وی با اشاره به تقدس مناطق عملیاتی به ویژه مشهد شهدای شلمچه، گفت: در این مکان مقدس خون صدها شهید ریخته و خون این شهدا خاک این مکان را مبارک و متبرک کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: دانش‌آموزان نسل گذشته سیلی محکمی به استکبار زده و نتیجه آن فروپاشی نظام سوسیالیستی، فروپاشی شرق و رژیم بعثی و فروپاشی طاغوت منطقه بود و امروز نیز سبب فروپاشی استکبار غرب و نظام سرمایه‌داری شده است./9465/پ202/ص
ارسال نظرات