۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۴۲۲
امام جمعه بهبهان:

سالم ماندن جامعه در گرو حرکت صحیح آموزش و پرورش به سمت معارف اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان، سالم ماندن جامعه را در گرو حرکت صحیح آموزش و پرورش به سمت معارف اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش در مسیر صحیح اسلام و معارف اهل بیت (ع) و ارزشهای اسلامی حرکت کند، به یقین جامعه سالم خواهد ماند.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالرضا ابوعلي
امام جمعه اميديه
حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه بهبهان، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان، با تبیین پیوند تعلیم و تربیت و اهمیت آن از دیدگاه اسلام اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش در مسیر صحیح اسلام و معارف اهل بیت (ع) و ارزشهای اسلامی حرکت کند، به یقین جامعه سالم خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدام ها و توطئه های همه جانبه دشمنان در زمینه های گوناگون، گفت: امروز دشمنان ما ساکت نخواهند ماند؛ از این رو دقت و تیزبینی و توجه همه اقشار و فرهنگیان به مقوله تهاجم فرهنگی بسیار مهم است و امروزه شیوه دشمنان در جنگ، انحراف از اسلام و معارف اهل بیت (ع) که اساس نجات ملت ماست به شمار می رود.

حجت الاسلام ابوعلی با اشاره به مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: یکی از مسایل پیش رو ملت ایران، انتخابات مجلس شورای اسلامی است و دشمنان باز هم در این زمینه نیز فعال هستند؛ چرا که دشمنان ما دلشان برای ملت ایران نسوخته، بلکه از جای دیگر سیلی خورده اند و می خواهند از این راه وارد شوند.

امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه ما از هر جایی که غفلت کرده ایم از همان نقطه آسیب خورده ایم، اظهار داشت: برنامه های آموزشی باید به تناسب شهر و روستا بوده و از تمرکز عمده برنامه ها در شهر پرهیز کرد و از بخش ها و روستاهای شهرستان نیز نمایندگانی را دعوت کرد تا در این جلسات شرکت کرده و بتوانند مشکلات خود را بیان کنند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات