۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۸۴۳

روند بازسازی حرم علی بن مهزیار به سرعت در حال انجام است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اوقاف خوزستان به روند پیشرفت پروژه ساخت حرم علی بن مهزیار اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون با صرف هزینه ای بیش از 350 ملییون تومان، روند ساخت حرم علی بن مهزیار اهواز با سرعت در حال انجام است.
ماکت طرح توسعه حرم علي بن مهزيار اهوازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید میر محمدی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: تمامی برجستگی های معرفتی در دین را می توانیم الگو گرفته از واقعه غدیر برشمریم.

این مقام مسؤول خطاب به اصحاب رسانه حاضر در جلسه اذعان داشت: اصحاب رسانه باید با سعی و تلاش به تبدیل بقاع متبرکه و حرم امامزادگان به قطب فرهنگی و معرفتی در جامعه کمک نمایند.

حجت الاسلام میرمحمدی تأکید کرد: بصیرت افزایی، ارتقاء تفکر ولایی و بینش سیاسی اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان از مهم ترین نتایج تبدیل بقاء متبرکه به قطب فرهنگی محسوب می شود.

ویژه برنامه های غدیر در40 بقعه شاخص استان برگزار می شود

سرپرست اداره اوقاف استان خوزستان در ادامه سخنان خود به تشریح ویژه برنامه‌های این سازمان در دهه ولایت پرداخت و اظهار داشت: همزمان با عید غدیر خم مراسمات باشکوهی با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت در 40 بقعه شاخص استان خوزستان برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: راه اندازی 15 ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های اداره اوقاف استان خوزستان در بقعه‌های متبرکه و حرم امامزادگان استان خوزستان است.

حجت الاسلام میرمحمدی ابراز داشت: برگزاری مسابقه غدیر، نصب بنر با موضوعات غدیر و ولایت در سراسر استان، ارسال 40 هزار پیامک اعلام برنامه های اوقاف، اجرای برنامه نورافشانی، ، توزیع بسته های فرهنگی و دعوت از سخنرانان استانی و کشوری در راستای شفافیت عظمت غدیر از برنامه های اداره اوقاف خوزستان در راستای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در بین جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان این که جشن های ولایت با عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی در سطح استان برگزار خواهد شد ابراز داشت: این برنامه ها با هدف معرفی شخصیت والای امام علی(ع)، تبیین جایگاه ولی فقیه و معرفی آن به عنوان ادامه ولایت معصومین به اجرا در خواهند آمد.

حجت الاسلام میرمحمدی به روند پیشرفت پروژه ساخت حرم علی بن مهزیار اهواز اشاره کرد و افزود: تا کنون با صرف هزینه ای بالغ بر 350 ملییون تومان، روند ساخت حرم علی بن مهزیار اهواز با سرعت در حال انجام می باشد.

سرپرست اداره اوقاف استان خوزستان در پایان سخنان خود تصریح کرد: انشاء الله امیدواریم بازسازی حرم مطهر علی بن مهزیار زودتر از وعده داده شده به پایان رسیده و جهت استفاده مردم خوزستان به بهره برداری برسد./9464/پ202/ص
ارسال نظرات