۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۴۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

بسیج نماد بالندگی و پویایی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بسیج مظهر و نماد سرزندگی و پویایی انقلاب در همه عرصه‌ها بوده و همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع کارکنان بسیجی ادارات استان گفت: بسیج مظهر و نماد سرزندگی و پویایی انقلاب در همه عرصه ها بوده و همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که با وجود بسیج مقتدر و با بصیرت هیچ خطری، این نظام و انقلاب را تهدید نمی کند، افزود: حضور دائمی بسیج در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی کشور بسیار ضروری است.

حجت الاسلام یاری، بسیج را یادگار ماندگار امام راحل دانست و افزود: در توطئه فعلی دشمن، که مبارزه با انقلاب اسلامی به وسیله جنگ فرهنگی است بسیج باید با اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحت فرماندهی معظم له آمادگی کامل داشته و به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام راحل(ره) همچون گذشته بدرخشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: الگوی موفق عملکرد بسیج در عرصه های گوناگون در قالب طرحی جامع تدوین و به عنوان دستور العمل اجرایی در اختیار نهادها و ارگان ها قرار گیرد.

وی با بیان این که مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج را در حال حاضر می‌توان حول چهار محور تعلیم و تربیت جوانان در راستای پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام، قیام در مقابل انحرافات، تحمل صبر و مبارزه عملی و علمی و همچنین مقابله با استکبار تفسیم‌ کرد، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرتی در بسیج نهفته که توان مقابله با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهان را دارد. 

حجت الاسلام یاری با اشاره به دوران بروز جنگ تحمیلی در ابتدای انقلاب اذعان کرد: دشمن که سودای فتح سه روزه را در سر می‌پروراند در همان روزهای نخستین با مردمی رو‌به‌رو شد که با دست خالی اما سلاح ایمان و اعتقاد به ارزش‌های الهی و انسانی به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی برخواسته بودند و از ایثار جان خویش نیز دریغ نمی‌کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که حضور بسیج در همه عرصه‌های این انقلاب بسیار تأثیر‌گذار بود، خاطرنشان کرد: نقش بسیج در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور به‌عنوان مجموعه‌ای دینی با حضور اثربخش و کارآمد خود، مثمرثمر بوده است.

وی ادامه داد: بسیج به‌عنوان بدنه فعال ملت، نهادی فراگیر و عاملی بازدارنده در مقابل هجمه‌های مختلف بیگانگان از قبیل اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی کارآمد بوده است.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که ایستادگی، شهامت و مقاومت از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، گفت: بسیج می‌تواند اهداف انقلاب و دستاوردهای آن را تأمین کند و در همه عرصه‌های نقش‌آفرین باشد./950/پ202/س

ارسال نظرات