۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۰۷۸
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

ترس و واهمه جایی در فرهنگ حسینی ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، قدرت و توان مقاومت را برگرفته از مجالس حسینی دانست و تاکید کرد که ترس و واهمه جایی در زندگی کسانی که با فرهنگ حسینی زنده اند، ندارد.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مجلس سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در منطقه کفررمان در جنوب لبنان، تاکید کرد: راه مقاومت و مسیر حسینی همواره استوار و پرتوان برقرار خواهد بود.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه مقاومت حسینی هر لحظه و در هر مکانی توان پایداری و رویارویی با چالش ها و تهدیدها را خواهد داشت، این قدرت و توانمندی را برگرفته از برپایی مجالس حسینی و بزرگداشت سید و سالار شهیدان دانست.

وی با تاکید بر اینکه ترس و واهمه در فرهنگ حسینی جایی ندارد، گفت: کسی که با فرهنگ حسینی زنده است، ترس و واهمه ای ندارد و با اطمینان و آرامش پیش می رود و می داند به دنبال چیست و به هدف خود دست خواهد یافت. ما نیز هیچ نگرانی از آینده نداریم و همواره در میدان خواهیم بود و در برابر دسییه چینان و کینه توزان علیه امت، خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام صفی الدین افزود: بسیاری از مردم از ما می پرسند که آیا طوفان هایی که منطقه را فراگرفته و تغییراتی که ممکن است در منطقه رخ دهد و تمامی تهدیدهایی که وجود دارد، موجب نگرانی شما نمی شود و این در حالی است که ما می دانیم بر چه فرهنگی تکیه کرده ایم و در کدام مسیر پیش می رویم.

وی در پایان گفت: برخی از گروه ها تمایل داشتند که نقشی داشته باشند و با پیشنهاد منافع گذرا به ما، می خواستند به توافقاتی برسند تا از این رهگذر پروژه های شوم خود را علیه امت و فرهنگ ما عملی سازند که در آن زمان زیر بار خواسته آنان نرفتیم و امروز نیز پیشنهاد آنها را نخواهیم پذیرفت./981/ب902/گ
ارسال نظرات