۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۲۹۱

حضور رییس قوه قضاییه و شخصیت های کشوری در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در قم

خبرگزاری رسا ـ همزمان با عاشورای حسینی، آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه و شماری از مسؤولان کشوری در سفر به شهر مقدس قم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور یافتند.
آيت الله صادق آملي لاريجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، صبح امروز سه شنبه در سالروز عاشورای حسینی در سفر به شهر مقدس قم در مراسم عزاداری امام حسین(ع) حضور یافت.

رییس دستگاه قضا همچنین با حضور در بیوت و دفاتر شماری از مراجع تقلید و علما، از جمله حضرات آیات حسین وحید خراسانی و ناصر مکارم شیرازی در مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) شرکت کرد.

همچنین در روز عاشورای حسینی شمار دیگری از مسؤولان کشوری نیز مراسم عزاداری و سوگواری را با حضور در بیوت مراجع تقلید برگزار کردند.

آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام غلامحسین اژه ای دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور و حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از جمله شخصیت هایی بودند که در دفاتر مراجع تقلید حضور یافتند و همراه با این بزرگان مراسم عزای امام حسین را اقامه کردند.

همچنین حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور استاندار قم در مراسم عزاداری دفتر مقام معظم رهبری در قم و بیوت حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری‌همدانی و سبحانی از مراجع تقلید حضور یافت.

گفتنی است روز گذشته نیز همزمان با تاسوعای حسینی علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در مراسم عزاداری امام حسین(ع) که با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، در بیوت و دفاتر شماری از مراجع تقلید و علما، حضور یافت. /924/پ202/ج
ارسال نظرات