۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۹۸۹

حماسه 9 دی، تجلی بصیرت دینی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حماسه بی نظیر و قاطعانه 9 دی ماه سال 88 نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود.
بصيرت/1
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پرویز آژیده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطف و از منظر سیاسی، عقیدتی، اجتماعی و اخلاقی از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: در این حماسه ملی، مردم مومن، ولایت مدار و دوستدار اهل بیت (ع) بار دیگر به جهانیان ثابت کردند در خط امام و ولایت بوده و هیچ گاه از این خط اصیل روی گردان نمی شوند.

آژیده با اشاره به شرایط سیاسی سخت فتنه 88 یادآور شد: هرچند هجمه های بسیار فراوانی از سوی معاندین داخلی و قدرت های خارجی متوجه ایران اسلامی بود اما مردم در این شرایط خاص نشان دادند که در تبعیت و پیروی از ولی فقیه تردیدی به خود راه نمی دهند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه به صورت سازمان یافته با استفاده از نیروهای غافل که سپس تبدیل به معاند شدند، وارد کارزار علیه نظام شده بود، افزود: این افراد غافل با اقدامات نسنجیده خود باعث خوشحالی دشمنان نظام شدند.

آژیده گفت: اوج این غفلت و رو در رویی با نظام در روز عاشورا و هتک حرمت به ساحت مقدس شهدای کربلا اتفاق افتاد و این بی حرمتی برای مردم ایران اسلامی قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: جریان فتنه و گروه های معاند به همراه قدرت های خارجی گستاخانه وارد عرصه شده بودند و اگر شجاعت مردم در 9 دی ماه نبود، بدون تردید این اوضاع برای نظام گران تمام می شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حماسه 9 دی ماه بر همگان روشن ساخت که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه ای درنگ نکرده و همواره مقابل دشمنان به بهترین شکل ممکن مقاومت می کنند./935/د101/ص
ارسال نظرات