۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۶۸۷
امام جمعه اروندکنار:

حماسه 9 دی حماسی‌ترین جلوه‌ بصیرت اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار، حماسه 9 دی را یکی حماسی ترین جلوه های بصیرت مردم دانست و اظهار داشت: مردم غیور ایران در برهه های گوناگون از تاریخ نشان دادند که اگر فرد یا جبهه خاصی بخواهد به آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران اهانت و یا جسارتی کند، با همه قوا در برابر آن متعرضان ایستادگی کرده و پاسخ کوبنده ای به آنان می دهند.
مراسم بزرگداشت 9 دي 9 دي
حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروندکنار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به نزدیک شدن به حماسه جاودان 9 دی، اظهار داشت: حماسه تاریخی 9 دی به خوبی اثبات کرد که ملت حسینی و وفادار ایران هرگز اسیر بازی دشمنان نمی‌شوند و با هوشیاری کامل از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه اروند‌کنار‌ تصریح کرد: ملت ایران در جریان فتنه 88 با بیداری،‌ هوشیاری و حضور به موقع خود در صحنه همه نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

وی با اشاره به ارادت ملت ایران به نظام و ایران اسلامی، بیان داشت: مردم غیور ایران در برهه‌های گوناگون از تاریخ نشان دادند که اگر فرد یا جبهه خاصی بخواهد به آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران اهانت و یا جسارتی کند، با همه قوا در برابر آن متعرضان ایستادگی کرده و پاسخ کوبنده ای به آنان می دهند،که نقش آفرینی ملت ایران در حماسه 9 دی یکی از این گونه جلوه های بصیرت مردم بود.

حجت الاسلام شرفی گفت: ملت ایران ملت تاریخی بوده و به یقین روز به روز بر شوکت و عظمت جهانی و بین ‌المللی خود می‌افزاید و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ترفند و تردیدی در آرمان‌های مکتبی‌اش به وجود آید.

استاد حوزه علمیه، با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیان داشت: امروز جنگ نرم دشمن علنی شده از این رو با فرستادن هواپیماهای جاسوسی خود، در تلاش برای رخنه در انقلاب اسلامی مردم هستند.

امام جمعه اروندکنار در پایان سخنان خود، بر هوشیاری مردم در برابر ترفندهای دشمنان تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان در این برهه از تاریخ همه توان خود را به کار گرفته اند تا بتوانند از فرصت به دست آمده یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و در میان آحاد و اقشار جامعه تفرقه افکنی کنند./9465/ت303/س
ارسال نظرات