۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۸۷۳
حماسه عاشورایی(25)مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی:

فتنه 88 حاصل طراحی جاسوسان غربی علیه نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی 9 دی را اوج بصیرت و غیرت دینی ملت ایران دانست و گفت: عاشورائیان در این روز با صلابت و خروش تمام میثاق و اراد‌ت و فداکاری خود به ولایت و عاشورای حسینی را به نمایش گذاشتند.
فتنه 88
حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی افزود: ظرفیت مردمی در حقیقت مهم‌ترین مؤلفه‌ای بود که در روند حوادث و رخدادهای پس از انتخابات، حول محور رهبری موجب مهار و تبدیل سران فتنه به مرده‌های سیاسی شد.

وی با بیان این‌که ملت در 9 دی ماه 88 طومار فتنه‌گران را پیچیده و حامیان غربی و صهیونسیم آنان را رسوا ساختند، اظهار داشت: امروز با گذشت دو سال از حادثه 9 دی، اقتدار و صلابت روز افزون انقلاب و نظام اسلامی و ناتوانی و استیصال نظام سلطه، اصحاب فتنه و ضد انقلاب داخلی و خارجی در ابعاد شگفت‌انگیزی به جهانیان نمایان می‌شود.

حجت الاسلام مصائبی تاکید کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در سایه مدیریت، هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری در ایجاد بصیرت نافذ و فراگیر ملی و مقابله مدبرانه بر توطئه‌ها و خطرات سهمگین ناشی از خصومت ورزی جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی فائق آمده و حماسه باشکوه 9 دی را خلق و فتنه‌گران را به مردگان سیاسی تبدیل کردند.

وی با بیان این‌که 9 دی فریاد عدالت خواهی و ولایتمداری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانید، خاطرنشان کرد: حماسه تاریخ ساز 9 دی 88 نشان داد بیعت ملت ایران با قرآن و عترت جاودانه و میثاق آنان با ولی فقیه زمان یک حقیقت همیشه جاری و خدشه‌ناپذیر بوده و در هر مقطع و صحنه‌ای که انقلاب و نظام نیازمند حضور مردم باشد آن‌ها آگاهانه، عاشقانه، شجاعانه، فداکارانه و بی‌درنگ به میدان آمده و امام و رهبر خویش را یاری می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی 9 دی را بیعت با ولایت و تجلی بصیرت ملت ایران دانست و گفت: عاشورائیان در این روز با صلابت و خروش تمام میثاق و ارادت و فداکاری خود به ولایت و عاشورای حسینی را به نمایش گذاشتند و فتنه‌گران را که در‌صدد بودند تا با تلاش‌های مذبوحانه به شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب برسانند ناکام و ناامید کردند.

وی با اشاره به ضرورت واکاوی فتنه 88 و حماسه 9 دی از سوی‌ اندیشمندان، نخبگان و رسانه‌ها اظهار کرد: باید زوایای پیچیده این فتنه که با طراحی و مهندسی قدرت‌های استکباری، سازمان‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی و دریوزگی فتنه‌گران و آشوب‌طلبان داخلی شکل گرفته بود، برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام مصائبی در پایان با اشاره به فرود‌آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا از سوی جوانان متعهد کشورمان گفت: دشمنان دست از دسیسه بر نداشته اند؛ اما بدانند که ملت ایران در سایه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و جوانان غیرتمند در همه زمینه ها آماده مبارزه است.936/ت302/س
ارسال نظرات