۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۰۰۲
سردار نقدی:

معادلات منطقه به نفع اسلام تغییر کرده است

خبرگزاری رسا ـ ‌رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر سه دهه گذشته سخن از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای منطقه بود و عده‌ای آن را باور نداشتند، امروز شاهد گسترش ارزش‌های انقلابی و ولایی ملت ایران در دورترین نقطه از جهان هستیم.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدرضا نقدی، ‌رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در همایش حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویان آذربایجان‌شرقی که در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی تمام عیار برای تمام ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان تبدیل شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر سه دهه گذشته سخن از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای منطقه بود و عده‌ای آن را باور نداشتند، امروز شاهد گسترش ارزش‌های انقلابی و ولایی ملت ایران در دورترین نقطه از جهان هستیم.

‌نقدی جنبش وال استریت و بیداری اسلامی را نمونه‌هایی از صدور انقلاب اسلامی در سراسر جهان دانست و تصریح کرد: آنانکه که ریشه تحولات منطقه ای و جهانی را در راستای سیاست های استکباری آمریکا می دانند، سخت در اشتباه‌اند معادلات منطقه ای به نفع اسلام و به ضرر نظام لیبرال دموکراسی غرب تغییر کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی دینی و مردمی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی گام‌های مهمی در برداشته تا جایی که امروز انقلاب ما الگویی ماندگار برای ادامه نهضت بیداری امت اسلامی تبدیل شده است.

‌نقدی با تاکید بر این‌که ملت ایران دنباله رو نهضت حسینی هستند، افزود: تمام ایدئولوژی‌های دست ساخته بشر به مدیریت شیطان غرب و استکبار در حال سرنگون شدن است و مردم جهان با الگو قرار دادن مردم ایران خواستار تعیین سرنوشت خود و مبارزه با نظام‌های سلطه خواه و سرمایه‌داری غرب هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین در دانشگاه ها پرداخت و اظهار داشت: هدف از تشکیل حلقه های تربیتی صالحین سازندگی، ارتقای بصیرت، معرفت و پاسخگویی به شبهات دینی و سیاسی دانشجویان است.

وی با تاکید بر این‌که بسیج یک جریان انسان‌ساز است، گفت: طرح صالحین در راستای اهداف تربیتی بسیج برای ارتقای بینش و بصیرت اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و دانشجویان اجرا می شود، چراکه اعتقاد بر این است که تداوم آرمان های انقلاب اسلامی نیازمند حضور آگاهانه بسیج در صحنه است.

نقدی با اشاره به سازماندهی 480 حلقه حلقه صالحین دانشجویی و اساتید در آذربایجان شرقی، افزود: تبیین اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی از جمله مسأله ولایت فقیه، یکی دیگر از اهداف حلقه صالحین است که بایستی به صورت جدی پیگیر نتایج فعالیت این حلقه ها باشیم./935/پ202/س
ارسال نظرات