۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۰۸۲
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

9 دی بیانگر پیوند ناگسستنی امت با ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میاندوآب گفت: ملت در حماسه نهم دی نشان دادند که رابطه آنها با ولی فقیه پیوندی عمیق و ناگسستنی است.
حجت الاسلام جواد قهرماني
حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی، خطیب جمعه میاندوآب و مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز حماسه نه دی اظهار داشت: حماسه نهم دی کم‌نظیر‌ترین حماسه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم با آگاهی و بصیرت به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده و به دشمنان و استکبار جهانی اعلام کردند که حامی ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: در مدت بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان همواره با نقشه‌های شوم خود سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند ولی مردم با ایمان محکم، اراده راسخ اجازه تجاوز دشمن به یک وجب از خاک کشور را نداده اند.

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به موقعیت شناسی ملت، تصریح کرد: ملت ایران در حماسه نهم دی نیز نشان دادند پیوند عمیق و ناگسستنی بین آنها و انقلاب وجود دارد.

خطیب جمعه میاندوآب ادامه داد: فتنه‌گران در عاشورای 1388 با بی‌احترامی به قرآن و ائمه اطهار(ع) ارزش‌ها و اعتقادات دینی مردم را هدف قرار داده بودند؛ اما مردم با آگاهی و هوشیاری خود آنها را خوار و ذلیل و نقشه‌های آنها را نقش برآب کردند.

وی در ادامه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و از مردم خواست: در انتخاب افراد دقت کنند تا افرادی مومن، متعهد و متدین این مسؤولیت را بر عهده بگیرند.

حجت الاسلام از مسؤولان اجرایی و هیأت های نظارت خواست تا در حفظ و صیانت از آرای مردم بیش از پیش تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در بخش دیگری مردم را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: رعایت تقوا و پرهیزکاری سبب اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی شده و به تبع آن جامعه اصلاح می‌شود./936/پ202/س
ارسال نظرات