۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۰۸۶
حماسه عاشورایی(39) فرمانداران خوزستان:

حماسه 9 دی پایان بخش اقدام های فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانداران خوزستان در گفت و گو با رسا مطرح کردند که حماسه میلیونی مردم در 9 دی پایان بخش اقدام های فتنه گران و توطئه های استکبار جهانی در آن برهه از زمان بود.
حماسه 9 دی پایان بخش اقدام های فتنه گران بود
عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به نزدیکی سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در نهم دی 88، همه توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کرده و بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و رهبری ابراز داشته و ثابت کردند که همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

وی بیان داشت: نهم دی حماسه بزرگی بود که ملت ایران در کارنامه افتخارات خود و تاریخ انقلاب ثبت کرده و این حماسه ها باید در اذهان ملت ایران ثبت و ضبط و برای آیندگان باز گو شود.

این مقام مسؤول، گفت: مردم در 9 دی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و حضور میلیونی آنان موجب شد تا طومار فتنه در زباله دان تاریخ انداخته شود.

سعیدی نیا اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در 9 دی بیعت و ولایت پذیری خود را نسبت به ولی امر مسلمین اعلام کرده و نشان دادند همواره مطیع امر رهبر و ولی امر خود هستند.

فرماندار شوش در پایان سخنان خود، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در این برهه از زمان با شدت در تلاش برای تفرقه افکنی میان آحاد و اقشار جامعه هستند و این انتخاباتت پیش روی نظام بهترین فرصت برای آنان است؛ از این رو حضور گسترده مردم در ویژه برنامه های حماسه 9دی می تواند خنثی کننده توطئه های بعدی دشمنان اسلام شود.

9 دی حماسه دفاع از آرمان های نظام و اصل ولایت فقیه بود

سعید فیوضی فرماندار شادگان، با اشاره به ابعاد فتنه 88 اظهار داشت: در فتنه 88، چند نکته اساسی وجود داشت که یکی از این نکات، حمله به مبانی طراحی شده امام خمینی (ره) از سوی فتنه گران بود.

فرماندار شادگان حضور مردم در حماسه 9دی را پایان کار فتنه گران دانست و بیان داشت: در دفع این فتنه، کار سیاسی و عملی موثر نبوده و تنها حماسه 9 دی با حضور مردم توانست این فتنه را به نابودی کشاند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ولایت فقیه از مبانی اساسی نظام اسلامی بوده که از سوی امام خمینی (ره) در سال‌های پیش از انقلاب بیان شده و فتنه‌گران با حمله به ولایت فقیه و اصل ولایت فقیه در شعارهای خود، ولایت را مورد هدف قرار دادند.

این مقام مسؤول، در ادامه با تأکید بر اثرگذاری مردم در حل مسایل حساس انقلاب، بیان داشت: این انقلاب به برکت مردم در حرکت بوده و عدم همراهی مردم با نظام تبعات سنگینی را به بار خواهد داشت؛ اما خوشبختانه مردم غیور ایران ولایی بوده و در 9 دی هم ثابت کردند که به پای انقلاب و آرمان های والایش با همه قوا ایستاده اند.

فیوضی بر لزوم تبیین ابعاد این حماسه و همچنین پاسداشت جدی آن در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: در پاسداشت 9 دی باید با افشای جریان فتنه، اشخاص فتنه گر و هشدار به جریان‌های مقبول نظام، با وجود شناساندن چهره واقعی فتنه گران و جریان شناسی فتنه باید به جریان‌های دیگر نیز هشدار داد تا اگر مردم آن‌ها را انتخاب نکردند، ضد انقلاب نشوند.

فرماندار شادگان در پایان سخنان خود، اظهار داشت: حماسه مردمی 9 دی بعنوان انقلاب دوم همواره در تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگینی خواهد درخشید و درس عبرتی برای مستکبران قرار خواهد گرفت.

هوشیاری قشر جوان جامعه فتنه فتنه گران را نقش برآب و نابود کرد

بهروز فرج‌الهی فرماندار هندیجان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام با بیش از یک دهه طراحی و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی انقلاب مخملی، درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی برآمدند.

وی تصریح کرد: دشمن همه مسیرها را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفت، اما نقشه‌ها و توطئه‌های آنان با رهبری مقام معظم رهبری و اعتقاد مردم به آرمان‌های انقلاب نقش برآب شد.

این مقام مسؤول، با تبیین فتنه 88 تصریح کرد: هدف آشوبگران و فتنه‌انگیزان، اعتراض به نتیجه انتخابات نبود و براساس اسناد موجود اگر در انتخابات ریاست جمهوری نیز پیروز می‌شدند، در تلاش برای ناآرامی ایران پیش می رفتند.

فرماندار هندیجان، تأکید کرد: هدف آنها از آشوب‌های خیابانی، ضربه زدن به ستون نظام جمهوری اسلامی یعنی اصل ولایت فقیه بود.

فرج‌الهی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در 33 سال گذشته برای مقابله با ملت آزاده ایران اسلامی گفت: یکی از مهمترین زمینه‌های این توطئه‌ها، اختلاف‌افکنی در میان مردم و اقوام و گروه‌ها بوده که مردم سرافراز ایران اسلامی به خوبی جواب دندان‌شکنی را در برهه‌های مختلف به آنها دادند.

وی ادامه داد: وحدت بین اقشار مردم و اقوام و گروه‌ها عامل پیروزی و موفقیت نظام در برهه‌های حساس انقلاب است.

فرماندار هندیجان گفت: ایستادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همیشه با حفظ وحدت، ‌همیاری و همکاری اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر بوده است.

این مقام مسؤول، اذعان داشت: قشر جوان و تحصیل‌کرده طلایه‌دار مبارزه با استکبار جهانی در عرصه کنونی هستند؛ از این رو این قشر با راهنمایی‌های روحانیت و علما می‌توانند سدی محکم در مقابل دشمنان قسم خورده باشند و آنها را سر جای خود نشانند.

فرج اللهی در پایان بر حضور گسترده شهروندان هندیجانی در انتخابات این دوره تأکید کرده و اظهار داشت: مردم ولایتمدار و متعهد این شهرستان چون دوره‌های گذشته بلکه باشکوه‌تر در نهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان شرکت کرده و با این حضور بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و انقلاب می‌بندند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات