۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۷۹۵
امام جمعه خرمشهر:

مردم در انتخابات مراقب کانون‌های قدرت و ثروت باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر، صرف هزینه های سنگین انتخاباتی از سوی نامزدهای مجلس شورای اسلامی را سبب نزدیک شدن به مراکز و کانون های قدرت و ثروت دانست و اظهار داشت: برخی نامزدها هزینه های زیادی را متحمل می شوند و این هزینه ها از جایی جز منابع مالی فراوانی تأمین نمی شود که این مسأله حکایت از نزدیکی به مراکز قدرت و ثروت را دارد که قابل پذیرش نیست.
حجت الاسلام سيد عبدالنبي موسوي، امام جمعه خرمشهر
حجت الاسلام سیدنبی موسوی امام جمعه خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به اقدام های گسترده دشمنان نسبت به تهاجم گسترده فرهنگی علیه ایران، اظهار داشت: امروز دشمنان با تلاش های حد اکثری خود و افزایش خاکریزهای فرهنگی خواستار منحرف کردن جوانان نظام اسلامی هستند که باید مسؤولان فرهنگی نظام راه چاره ای را برای مقابله همه جانبه با آن فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: در این راستا برای مبارزه در برابر جنگ نرم افزاری دشمنان، نیاز به عزم ملی بخصوص دانشمندان حوزه و دانشگاه است.

وی با بیان این که امروزه جنگ نرم به جنگی دو طرفه تبدیل شده تأکید کرد: در این برهه از زمان همان طور که دشمنان به شدت و استفاده حد اکثری از امپراتوری های رسانه ای خود علیه نظام اسلامی جنگ نرم فرهنگی راه اندازی می کنند؛ ایران مقتدر اسلامی هم باید علیه آنها و با گسترش اسلام ناب محمدی در جهان و بیان حقایق و شگفتی های این دین برتر، پاسخی کوبنده به توطئه های آنان دهند.

امام جمعه خرمشهر، تصریح کرد: نمونه بارز جنگ نرم و فرهنگی نظام علیه استکبار جهانی راه اندازی موج بیداری اسلامی در کشورهای غربی و سایر کشورهای منطقه خاورمیانه است. 

وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در انتخابات باید کسانی وارد مجلس شوند که هدف آنها خدمت به عموم مردم و کمک رسانی به دولت خدمتگذار باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که برخی از نامزدهای انتخاباتی هزینه ها کلانی را مصرف می کنند، بیان داشت: برخی کاندیداها در انتخابات پول‌های زیادی خرج می‌کنند و منابع مالی فراوانی از هر کجا که بیاید حکایت از این دارد که انتظارات نامشروعی وجود دارد و آن انتظارات را نماینده‌ای که برای مجلس انتخاب می‌شود باید برآورده کند.

وی اظهار داشت: مردم باید با حضوری گسترده و با شکوه در انتخابات، به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نشان دهند که همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستاده و تا آخرین قطره خون خود از آنها حمایت می کنند./9465/ت303/ص
ارسال نظرات