۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۸۸۵
همزمان با دهه آخر ماه صفر؛

16 پایگاه آماده استقبال از زائران پیاده امام رضا هستند

خبرگزاری رسا ـ رئیس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر 16 پایگاه در مسیر جاده های منتهی به شهر مشهد آماده استقبال از زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هستند.
حرم امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، محمد فتحی با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ساله همزمان با ایام پایانی ماه صفر خیل زیادی از زائران پیاده از نقاط مختلف کشور با هدف حضور در روز شهادت حضرت رضا(ع) و عرض ارادت به این امام همام وارد شهر مشهد می‌شوند.

وی افزود: براین اساس 16 پایگاه استقبال در بقعه هایی که در مسیر جاده های منتهی به شهر مشهد هستند آماده پذیرایی و خدمت رسانی به کاروان های پیاده شده است.

فتحی با اشاره به اسامی پایگاه های استقبال زائران پیاده گفت: امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده جلیل در مسیر قوچان به مشهد، امامزادگان خسروجرد و حسن(ع) در مسیر سبزوار به مشهد، امامزادگان علی اصغر(ع)،یحیی(ع) و حبیب(ع) در مسیر نیشابور به مشهد، امامزاده سید محمد(ع) در مسیر کاشمر به مشهد از جمله این پایگاه ها هستند.

وی ادامه داد: از دیگر پایگاه های استقبال می توان به امامزاده احمدالرضا(ع) و موقوفه خواجه علاءالدین در مسیر تربت حیدریه به مشهد، آرامگاه خواجه اباصلت و بقعه سید محمد موسوی در مسیر فریمان به مشهد، آرامگاه علامه بهلول در مسیر گناباد به مشهد، امامزاده علی اصغر(ع) در مسیر داورزن به مشهد، امامزاده عبدالعزیز(ع) در روستای دهسرخ و دفتر نمایندگی توس در مشهد اشاره کرد./930/د103/س

ارسال نظرات