۰۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۵۶۱
مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر:

بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش معارف اسلامی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر خواستار آشنایی دانش آموزان با معارف اسلامی با استفاده از ابزار روز شد و اظهار داشت: باید با استفاده از ابزارهای روز و نظام‎های موثر آموزشی به سمت آرمان های حقیقی جمهوری اسلامی ایران در حرکت بود.
آشنايي با روش هاي تبليغي
 ج1
خدیجه عابدینی مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، اظهار داشت: در نظام اسلامی بر همه مسؤولان و متولیان امر آموزش لازم است که مسایل دینی را به کارآموزان و دانش‎ آموزان تعلیم داده و در مسیر پرورش و تربیت نیروی انسانی صالح گام بردارند.

وی به اهمیت نو آوری در زمینه آموزش از سوی معلمان و مربیان اشاره کرد و بیان داشت: در این برهه حساس از تاریخ نیاز به ارتباط میان اطلاعات و عوامل آموزشی به طور کامل احساس می‎شود که می بایست مسؤولان برای این مسأله راهکاری مناسب را تدوین کنند.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: رعایت و شناخت نکات مهم آموزشی و نیاز بیشتر به دین و پشتوانه‎های دینی از جمله عوامل ضروری در پیشرفت دینی کار آموزان و دانش ‎آموزان است.

عابدینی گفت: استفاده از روش های قدیمی در آموزش احکام دینی ممکن است دلزدگی دانش آموزان را به همراه داشته باشد؛ از این رو باید با استفاده از ابزارهای روز و نظام‎های موثر آموزشی به سمت آرمان های حقیقی جمهوری اسلامی ایران در حرکت بود.

مؤسس حوزه علمیه خواهران خرمشهر با اشاره به دیگر عوامل لازم برای استقبال جوانان و نوجوانان نسبت به آموزش علوم اسلامی اظهار داشت: آموزش مسایل دینی و احکام شرعی در همه رشته های تحصیلی و دانشگاهی به صورت کاربردی سبب یکپارچگی نظام‎ آموزش علمی و دینی در سطح جامعه می شود./9465/ت302/ص
ارسال نظرات