۰۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۵۷۵

دانشجویان مسلمان آمریکایی به کمک نیازمندان شتافتند

خبرگزاری رسا ـ یک انجمن اسلامی دانشجویان مارشال ویرجینیای غربی برای کمک به همشهریهای بی خانمان و مستمند خود اقدام به ارائه غذای گرم به آنها کرد.
ارائه غذاي گرم امريکا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آن اسلام، انجمن دانشجویان مسلمان با همکاری انجمن اسلامی هانتینگتون برنامه ارائه غذای گرم به نیازمندان را در محوطه بیرونی کلیسای متودیست شهر هانتینگتون برگزار کرد.

شاهد الهامدانی، نایب رئیس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه مارشال ویرجینیای غربی می گوید: ما از خود پرسیدیم که برای کمک به جامعه خود چه کاری می توانیم انجام دهیم. همه ما مسلمانان آمریکایی هستیم و می خواهیم به همشهریان آمریکایی خود کمک کنیم.

گروه زنان جوان مسلمان مسئول جمع آوری کمکهای خیریه برای برگزاری این مراسم بودند و همچنین تهیه غذای گرم را نیز برعهده داشتند.

الهامدانی می افزاید: ما امیدواریم که این فعالیتهای خیریه بتواند منعکس کننده ماهیت واقعی اسلام باشد و چهره حقیقی اسلام را معرفی کند.

لازم به ذکر است، بیشتر آمریکاییها اطلاعات اندکی درباره اسلام دارند و در زندگی خود مسلمانان معدودی را می شناسند. به طوری که تحقیقات گالوپ مشخص کرده 43 درصد آمریکاییها نسبت به مسلمانان احساس تعصب دارند.

تبلیغات منفی علیه اسلام و مسلمانان به شدت در آمریکا رو به افزایش است و مسلمانان به طرق مختلف سعی در مبارزه با این تبلیغات دارند./982/ب903/گ
ارسال نظرات